شیخ عیسی قاسم در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

مسأله فلسطین موجب وحدت امت اسلامی می‌شود

رهبر شیعیان بحرین با تاکید بر اینکه مسأله فلسطین موجب وحدت امت اسلامی می‌شود، گفت: اتحاد امت اسلامی در قضیه فلسطین عزت و اقتدار را برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد.
کد خبر: ۳۷۰۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۱ - 18November 2019

مسأله فلسطین موجب وحدت امت اسلامی می‌شود«شیخ عیسی قاسم» رهبر شعیان بحرین در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس با تاکید بر اینکه «فلسطین» موضوع اول جهان اسلام است، اظهار داشت: اتحاد امت اسلامی در قضیه فلسطین عزت و اقتدار را برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد.

وی گفت: تلاش امت اسلامی برای نجات فلسطین از دست اشغالگران صهیونیستی، موجب می‌شود این امت وحدت خود را بازیابد و به یک امت واحد و یکپارچه تبدیل شود.

رهبر شیعیان بحرین در ادامه با اشاره به کنفرانس وحدت اسلامی خاطرنشان کرد: این کنفرانس هر سال با حضور شخصیت‌ها و چهره‌های شاخص جهان اسلام اعم از شیعه و سنی به مناسبت هفته وحدت در ایران برگزار می‌شود که مناسبت و موضوع برگزاری آن خیلی مهم است و با آینده امت و جهان اسلام ارتباط زیادی دارد.

وی با بیان اینکه کنفرانس وحدت اسلامی به خون امتی وصل است که برای بنای جهان اسلام از جان خود گذشته‌اند، گفت: امیدوارم تمام ملت‌های اسلامی در راه تحقق امت واحده تلاش کنند.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار