فرمانده ناجا: اجازه ایجاد ناامنی را به اخلالگران و فرصت‌طلبان نمی‌دهیم

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه بررسی‌های ما حاکی از خط‌دهی سازمان‌های ضدانقلاب و منافقین در پس پرده تحرکات اخیر است، گفت: نهاد‌های امنیتی و انتظامی کشور، این افراد را شناسایی کرده‌اند و ان‌شاءالله در موعد مقرر به سزای اعمال خود خواهند رسید.
کد خبر: ۳۷۰۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ - 17November 2019

اجازه اخلال و ناامنی به اخلالگران و فرصت‌طلبان نمی‌دهیمبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت: در پی اتفاقات روز گذشته و ایجاد خساراتی به اموال عمومی و مردمی، پلیس بلافاصله در صحنه حاضر شد و با سعه صدر مأموریت خود را انجام داد.

وی افزود: پلیس بلافاصله هر جا که اخلالی در روند تردد مردم و انجام کار‌های روزانه‌شان ایجاد شده بود را برطرف کرد و با توجه به درخواست‌های مکرری که مردم عزیز داشتند تا ساعات پایان شب گذشته در کنارشان بود.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور اشاره کرد: همان‌طور که استحضار دارید سران محترم قوا، مصوبه‌ای در خصوص سوخت (بنزین) تصویب کردند و باید همه براساس قانون موضوعات را دنبال کنند.

سردار اشتری تأکید کرد: مردم ما هرگز اجازه نمی‌دهند عده‌ای از احساسات پاک مردم و این فضا سوء استفاده کنند؛ ما نیز اجازه اخلال و ناامنی به اخلالگران و فرصت‌طلبان نمی‌دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: مطمئناً نیروی انتظامی در کنار مردم و در خدمت امنیت آنان است؛ چرا که امنیت مردم و حفاظت از اموال عمومی و مردمی، خط قرمز ماست.

وی ادامه داد: بحمدالله پلیس وظایف خود را به خوبی انجام داده و در همین جا اعلام می‌کنم کسانی که قصد اخلال، بی نظمی و تعدی به حقوق مردم را دارند و یا قانون‌گریز هستند، بدانند که براساس قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: طی روز‌های اخیر به همت همکارانم، تعدادی از اخلالگران و فرصت‌طلبان شناسایی شده‌اند و برخورد لازم با آن‌ها صورت گرفته و بحمدالله وضعیت نسبت به روز گذشته بهتر است و اینجا به مردم عزیز تأکید می‌کنم صف خود را از صف معدود افرادی که به دنبال اخلال و بی نظمی هستند، جدا کنند.

سردار اشتری تأکید کرد: مردم عزیز هرگونه مشاهدات، اخبار و اطلاعات خود را مبنی بر اخلال و بی نظمی به پلیس گزارش دهند، مراکز پلیس آماده ارائه خدمات هستند و هر جا که لازم باشد، حاضر خواهیم شد و موضوعات را سریعا رسیدگی می‌کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: ایجاد هرگونه اخلال و تخریب اموال عمومی کشور از مصادیق بارز جرم است و پلیس بر اساس وظیفه ذاتی و قانونی خود با افرادی که جرمی مرتکب شوند، برخورد می‌کند.

وی ادامه داد: پلیس حافظ جان، مال، ناموس و آبروی مردم و در کنار مردم است، خط قرمز ما تعدی به حقوق مردم است امیدواریم که با هوشیاری بسیار خوبی که مردم طی روز‌های گذشته داشتند و صف خود را از تعداد معدودی فرصت‌طلب جدا کردند همچنان این روند را ادامه دهند.

سردار اشتری با بیان اینکه در خدمت مردم و امنیت کشور هستیم، عنوان کرد: اجازه نخواهیم داد روند آرامش و امنیت بسیار خوبی که امروز در کشور حاکم است دچار اخلال شود و خدای‌ناکرده کسانی بتوانند از این فضا سوء استفاده کنند.

فرمانده ناجا در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: بررسی‌های ما حاکی از خط‌دهی سازمان‌های ضدانقلاب و منافقین در پس پرده این تحرکات است. نهاد‌های امنیتی و انتظامی کشور، این افراد را شناسایی و ان‌شاءالله در موعد مقرر به سزای اعمال خود خواهند رساند.

وی بیان کرد: امکانات خوبی در اختیار پلیس است و ما می‌توانیم برای اشراف اطلاعاتی از این امکانات استفاده و بهره برداری کنیم.

سردار اشتری در پایان گفت: لازم است همه به قانون تمکین کنند و بدانند که پلیس مجری قانون است و هر کس بخواهد به حقوق مردم تعدی کند یا سعی در اخلال نظم و امنیت داشته باشد، حتماً نیروی انتظامی با او برخورد می‌کند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار