موضع گیری نتانیاهو درباره درگیری اخیر این رژیم با مقاومت فلسطین

نخست وزیر رژیم صهیونیستی به موضع گیری درباره درگیری اخیر این رژیم با مقاومت فلسطین پرداخت.
کد خبر: ۳۷۰۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰ - 17November 2019

موضع گیری نتانیاهو درباره درگیری اخیر این رژیم با مقاومت فلسطینبه گزارش گروه بین الملل دفاع‌پرس، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به موضع گیری درباره درگیری اخیر این رژیم با مقاومت فلسطین پرداخت.

وی که ساعاتی پس از موشکباران مقاومت فلسطین دست به دامان مصری ها برای میانجی گری و توقف حملات موشکی شد، ادعا کرد: اسرائیل تعهدی درباره چیزی نداده است و سیاست های امنیتی ما تغییری نکرده است. ما با آزادی کامل عمل می کنیم و هر که قصد حمله به ما داشته باشد را هدف قرار می دهیم. پس از حملات فلسطینی ها، فورا به ارتش دستور حمله به اهداف آنها را دادم. تمام اهداف حمله محقق شده است و مجددا تاکید می کنم هر که به ما حمله کند را می زنیم. ما آماده همه سناریوها هستیم.

این در حالی است که اخیرا اسپوتنیک در گزارشی به ناکارآمدی گنبد آهنین رژیم صهیونیستی در جریان حملات موشکی 11 و 12 نوامبر 2019 مقاومت فلسطین به این رژیم پرداخت.

در این گزارش آمده است: مقاومت فلسطین در 11 و 12 نوامبر جاری حدود 50 موشک به سوی اسرائیل شلیک کرد که سامانه های دفاع هوایی اسرائیل که مهمترین آنها گنبد آهنین است فقط 20 موشک را رهگیری کرد و این نشانه شکست سامانه گنبد آهنین است به ویژه که اگر توجه شود که این سامانه پیشرفته نتوانست موشکهایی که در غزهِ تحت محاصره ساخته می شوند را رهگیری کند.

این رسانه می نویسد: عملکرد ناامید کننده سامانه گنبد آهنین از نوامبر 2018 که 460 موشک از سوی مقاومت فلسطین شلیک شد و فقط 60 تا 106 موشک از سوی این سامانه رهگیری شد، شروع و در روز 11 نوامبر 2019  نتیجه بسیار بدتر شد به طوری که 30 موشک از 50 موشک به هدف خود رسیدند که شکست گنبد آهنین و قابل نفوذ بودن آنرا ثابت می کند. از آن گذشته هر موشکی که از گنبد آهنین برای رهگیری شلیک می شود 20 هزار دلاری است که هزینه زیادی را تحمیل می کند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها