وزیر کشور از سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر تقدیر کرد

وزیر کشور در پیامی از سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به دلیل پوشش درمانی گردهمایی عظیم زائرین اربعین حسینی تقدیر کرد.
کد خبر: ۳۷۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰ - 28December 2014

وزیر کشور از سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر تقدیر کرد

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور از سازمان امداد و نجات جمعیت هلالاحمر ایران و دکتر پیرحسین کولیوند، رئیس این سازمان برای پوشش و ارائه خدمات درمانی در گردهمایی عظیم معنوی و سیاسی اربعین حسینی، تشکر و قدردانی کرد.

در نامه تقدیر رحمانی فضلی، خطاب به  پیرحسین کولیوند آمده است: بدون تردید برگزاری خیرهکننده و بسیار با شکوه مراسم بزرگداشت اربعین حضرت اباعبداللهالحسین(ع) در سال ۱۴۲۶ هجری قمری مصادف با ۱۳۹۳هجری شمسی که موجب حیرت جهانیان شد.

جلوهای از حضور پرشور و شعف و شعور شیفتگان و رهروان آن امام همام در طول تاریخ درخشان اثرگذار و پربرکت اسلام ناب محمدی(ص) بود و کوردلان و یاغیان متعصب خشک مغز وابسته به استکبار جهانی و همدستان منطقهای آنان با سبعانهترین اقدامات و با کمال شرارت و وحشیگری همه تلاش و سعی خود را برای ایجاد اختلال در برگزاری این مراسم و تحت الشعاع قرار دادن آن نمودند، اما حضور میلیونها زائر و شیفته اهلبیت(علیهم السلام) به جاهلان تکفیری ثابت کرد رهروان حسینی سرافرازانه با قامتی افراشته و استوار، پایبند به اصول و مبانی اعتقادی خود همواره پرچمدار صلح، آزادی و آزاداندیشی و منادی امر به معروف و نهی از منکر میباشد.

در ادامه این پیام آمده است: به همین منظور بر خود فرض میدانم به عنوان یکی از خدمتگزاران آستان مقدس سید و سالار شهیدان، از جنابعالی که در امر برگزاری این گردهمایی عظیم معنوی و سیاسی اهتمام و تلاش وافری داشتید، تشکر و قدردانی کرده بهروزی، سعادت و توفیق روزافزون شما و همه ارادتمندان و زائران آن مرقد و مضجع شریف و مطهر را از درگاه حضرت احدیت آرزومندم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار