معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی:

بیش از 2600 برنامه در هفته بسیج در خراسان جنوبی اجرا می‌شود

سرهنگ «حمید برات‌زاده» گفت: همزمان با چهلمین سالگرد تشکیل بسیج حدود 2 هزار و 600 برنامه در سطوح و اقشار مختلف بسیج در همه شهرستان‌های خراسان جنوبی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۳۷۰۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۹ - 18November 2019

بیش از 2600 برنامه در هفته بسیج در خراسان جنوبی اجرا می شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سرهنگ «حمید برات‌زاده» معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی امروز در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته بسیج در استان اظهار داشت: شعار محوری هفته بسیج امسال «بسیج، 40 سال  خدمت، جهاد، شهادت» است.

وی افزود: در این هفته 40 عنوان برنامه شاخص محوری همزمان در شهرستان‌های مختلف استان اجرا می شود که این برنامه ها متناسب با نامگذاری روزهای این هفته است.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی به روزشمار هفته بسیج اشاره کرد و گفت: 30 آبان نخستین روز هفته بسیج به نام «بسیج، مقاومت، ایثار و شهادت» نامگذاری شده است که در این روز آیین عطرافشانی مزار شهدا با عنوان عهدعاشقی در کنار برنامه روایت یاران در گلزار شهدای همه شهرستان ها اجرا می شود،همچنین در اولین روز هفته بسیج اعزام 40 گروه جهادی جهت ساخت مسکن محرومان را در برخی شهرستانها داریم.

برات زاده افزود: در این روز جشنواره استانی سرود انتظار را با شرکت 11 گروه از سطح شهرستان های استان خواهیم داشت، همچنین آیین رونمایی از آثار فاخر بسیج که مرتبط با چهلمین سالگرد تاسیس بسیج است نیز در نخستین روز هفته بسیج برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری 40 یادوار شهدا در سطح پایگاه های محلات نیز در شب جمعه از دیگر برنامه های این روز است.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه عنوان روز  دوم «بسیج، اخلاق، معنویت» است، افزود: در دومین روز هفته بسیج مراسم دعای ندبه را خواهیم داشت که این مراسم در مرکز استان در مهدیه بیرجند برگزار می شود، حضور سازمان یافته بسیجیان در میقات صالحین در محل مصلی های نماز جمعه، برپایی میز خدمت و ایستگاه سلامت، مشاوره حقوقی و همچنین سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه نیز از برنامه های این روز است.

برات زاده ادامه داد: در سومین روز از هفته بسیج نیز که به نام «سیج، علم و فناوری» نامگذاری شده است، برگزاری جشنواره ققنوس و همچنین همایش انقلابیون جوان را از سوی بسیج دانشجویی داریم، در این روز همچنین همایش دو روزه فعالان فضای مجازی از سی بسیج رسانه نیز آغاز می شود.

وی با اشاره به نامگذاری چهارمین روز از هفته بسیج گفت: این روز به «بسیج، سبک زندگی اسلامی ایرانی» نامگذاری شده است که در این روز جشنواره غذایی سلامت  جشن ازدواج اسلامی ایرانی را خواهیم داشت.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در روز پنجم هفته بسیج که به نام «بسیج، فرهنگ و بصیرت» نامگذاری شده است نشست های بصیرتی متعددی را که بالغ بر 400 نشست در سطح استان است تدارک دیده ایمو

برات زاده گفت:در این روز آیین بزرگداشت پیشکسوتان بسیج با عنوان «جوانان دیروز، رزمندگان جنگ سخت، جوانان امروز، رزمندگان جنگ نرم» برگزار می شود و در این همایش مراسم نمادین اعطای پرچم گام دوم انقلاب توسط پیشکسوتان به جوانان را داریم.

وی عنوان ششمین روز از هفته بسیج را «بسیج، دفاع و امنیت» اعلام کرد و افزود: در طول هفته بسیج و به ویژه در این روز برنامه ویژه ای را امسال داریم که در آن مسئولان کشوری و لشکری غیز از بسیج از پایگاه های بسیج بازدید و سرکشی دارند و ضمن خداقوت در جریان فعالیت های پایگاه ها در محلات قرار می گیرند.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در آخرین روز از هفته بسیج نیز که به نام «بسیج، اقتصاد مقاومتی، جهاد و خدمت رسانی» نامگذاری شده است برنامه نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی را خواهیم داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار