مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان:

نقش زنان استان کرمان در دفاع مقدس تبیین شود

«محمود مهدوی فرد» گفت: زنان نقش بسیار اساسی در پشتیبانی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس داشتند و نقش زنان استان کرمان در این باره باید تبیین شود.
کد خبر: ۳۷۰۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۰ - 18November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «محمود مهدوی فرد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان به اتفاق مسئول مشارکت زنان در دفاع مقدس با «فاطمه السادات حسینی» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان دیدار کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان در این دیدار با اشاره به حضور و نقش آفرینی زنان استان کرمان در دوران دفاع مقدس و پشتیبانی لشکر 41 ثارالله اظهار داشت: باید با تولیدات فرهنگی و به خصوص چاپ کتاب، بیشتر به معرفی این قشر به نسل جوان گام برداریم.

وی تصریح کرد: زنان نقش بسیار اساسی در پشتیبانی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس داشتند و بایستی با همکاری نهادهای فرهنگی، نقش زنان استان کرمان در این باره تبیین شود و اداره کل حفظ آثار و استانداری کرمان در این راستا همکاری های لازم را انجام خواهند داد.

نقش زنان استان کرمان در دفاع مقدس تبیین شود

مهدوی فرد با تاکید بر اینکه در معرفی جایگاه شهدا به جامعه باید تلاش بیشتری صورت گیرد افزود: معرفی سیره شهدا و ایثارگری این عزیزان در پیشبرد اهداف فرهنگی جامعه کمک شایانی می کند و استان کرمان با داشتن شهدای شاخصی مانند شهید «حمید میرافضلی» می تواند در این زمینه پیشگام باشد.

«فاطمه السادات حسینی» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان نیز گفت: مادران و همسران شهدا ، سختی‌های زیادی را به دوش کشیدند تا رزمندگان بتوانند با آسودگی خاطر در جبهه حضور پیدا کنند.

وی افزود: زنان در دوران دفاع مقدس همدوش مردان در میدان‌های رزم حضور داشتند و جوانان امروز ما باید بدانند که هشت  سال دفاع مقدس با وجود جوانان به پیروزی رسیده است.

حسینی با بیان اینکه زنان و دختران امروز با الگو قرار دادن مادران و همسران شهدا، مشکلات فرهنگی را پشت سر خواهند گذاشت افزود: در جهت معرفی زنان ایثارگر و تبیین نقش آنان در هشت سال دفاع مقدس برنامه هایی تدوین شده که برای پیشبرد این اهداف باید تلاش مضاعف داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار