مجری پروژه دانشنامه استانی دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

ادارات در تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد همکاری کنند

«مهدی روشنفکر» با اشاره به شروع فاز دوم تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد، گفت: جمع‌آوری اسناد و مدارک دوران دفاع مقدس 13 اداره و دستگاه اجرایی در این فاز مدنظر است و باید ادارات در این زمینه همکاری لازم را انجام دهند.
کد خبر: ۳۷۰۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲ - 19November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «مهدی روشنفکر» مجری پروژه دانشنامه استانی دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز در نشست کمیته تخصصی آموزش، پژوهش، اسناد و مدارک دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه فاز دوم تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس شروع شده، اظهار داشت: در این فاز جمع‌آوری و شناسایی اسناد و مدارک دفاع مقدس مربوط به 13 اداره و دستگاه اجرایی استان مدنظر است.

وی گفت: شرکت آب منطقه‌ای، بانک سپه، بنیاد شهید و امور ایثارگران، پست، تبلیغات اسلامی، ثبت احوال، ثبت اسناد، حج و زیارت، دادگستری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، مخابرات و بسیج عشایر از جمله اداراتی هستند که باید در فاز دوم تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس، اسناد و مدارک آنها جمع‌آوری شود.

مجری پروژه دانشنامه استانی دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: پیشنهاد می‌شود هر اداره‌ یک نفر را معرفی کند تا برای پاسخ به سوالات با مجری پروژه دانشنامه در ارتباط باشد.

روشنفکر کمبود اعتبار را از موانع تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس عنوان کرد و بیان داشت: برای نوشتن مقاله نیاز به افرادی داریم که در حوزه مقاله‌نویسی صاحب مهارت باشند اما اعتبار در نظر گرفته شده، پاسخگوی این کار نیست.

وی بحث فقدان اسناد را از دیگر موانع پیش‌روی تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس عنوان کرد و متذکر شد: با توجه به فقدان برخی اسناد، پیشنهاد شده که به سمت مصاحبه برویم و لازمه آن این است که به سمت افرادی برویم که در آن ادارات سابقه بیشتری دارند و این افراد باید به ما معرفی شوند.

مجری پروژه دانشنامه استانی دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مورد برخی مدخل‌ها نیز به اندازه کافی مطلب وجود ندارد که ظرفیت مقاله نوشتن داشته باشند و لازم است در این مداخل بازنگری شده و برخی حذف و مداخل دیگری جایگزین آنها شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار