فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند خبر داد؛

اجرای بیش از 700 برنامه در هفته بسیج

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: بیش از 700 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در سطح شهرستان بیرجند اجرا می‌شود که از جمله این برنامه‌ها اجتماع بزرگ بسیجیان در حسینیه جماران مرکز استان است.
کد خبر: ۳۷۰۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶ - 19November 2019

اجرای بیش از 700 برنامه در هفته بسیج در پایگاه های بیرجندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سرهنگ «مهدی صادق احمدی» امروز در نشست خبری  تشریح برنامه های هفته بسیج ناحیه بیرجند اظهار داشت: در طول هفته بسیج 40 گروه جهادی محله محور خدمات اجتماعی، فرهنگی، آموزشی و رسیدگی به محرومان را انجام خواهند داد.

وی اضافه کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، غباروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، همایش تجلیل از جهادگران و حضور سازمان یافته بسیجیان در میقات صالحین و برپایی میز خدمت و پایگاه سلامت در محل پایگاه نماز جمعه از دیگر برنامه های هفته بسیج در مرکز استان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با بیان اینکه 30 درصد جمعیت شهرستان بیرجند عضو بسیج هستند، تصریح کرد: همزمان با هفته بسیج 200 نشست روشنگری و بصیرت افزایی در سطح مدارس، دانشگاه ها و مساجد شهرستان برگزار می شود.

صادق احمدی با اشاره به برگزاری جشنواره غذای سالم و سبک زندگی سالم در روز یکشنبه 3 آذر در سطح پایگاه بسیج مساجد، گفت: مجمع عالی بسیج شهرستان نیز در روز شنبه 2 آذر در محل سالن مجتمع غدیر برگزار می شود.

وی از برپایی نمایشگاه دستاوردهای چهل سالگی بسیج در بیرجند خبر داد و افزود: این نمایشگاه روز چهارشنبه 29 آبان در محل سالن شماره 2 حسینیه جماران بیرجند افتتاح می شود و به مدت یک هفته از ساعت 17 تا 21 شب برای بازدید مردم سطح شهرستان دایر است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با بیان اینکه این نمایشگاه دارای 40 غرفه ارائه دستاوردهای بسیج و فروش محصولات گارگاه های اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: در محل این نمایشگاه خدمات مشاوره حقوقی، مشاوره شغلی و ویزیت رایگان پزشکان متخصص و عمومی هر شب ارائه می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار