مدیر هنری و سینمایی اداره­‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی خبر داد؛

درخشش هنرمندان استان خراسان رضوی در جشنواره ملی «فانوس»

«جواد فرهنگ­‌نژاد» گفت: 10 هنرمند استان خراسان رضوی در سومین جشنواره ملی «فانوس» در رشته­‌های تئاتر، فیلم مستند، موسیقی با کلام، نماهنگ، فیلمنامه کوتاه، مجسمه­‌سازی و عکس، برگزیده کشوری شدند.
کد خبر: ۳۷۰۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰ - 19November 2019

«جواد فرهنگ‌نژاد» مدیر هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌‌پرس در مشهد اظهار داشت: خراسان مهد فرهنگ و هنر است و استان خراسان رضوی این ظرفیت را دارد تا در حوزه دفاع مقدس، آثار تأثیرگذار و فاخری را تولید و به جامعه عرضه کند.

وی در ادامه به برگزاری سومین جشنواره ملی «فانوس» اشاره کرد و افزود: جشنواره «فانوس» که در سطح ملی و در رشته­‌های تئاتر، هنرهای تجسمی، موسیقی، فیلم داستانی، مستند و فیلمنامه برگزار می­‌شود این فرصت را فراهم آورده است تا مدیریت هنری اداره­‌کل حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی، هنرمندان استان را جهت شرکت در این جشنواره فراخوان کند.

فرهنگ‌­نژاد خاطر‌نشان کرد: با تبلیغاتی که از طریق فضای مجازی صورت گرفت شاهد استقبال چشمگیر هنرمندان استان در رشته­‌های مختلف جشنواره «فانوس» بودیم.

مدیر هنری و سینمایی اداره‌­کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی ادامه داد: آیین اختتامیه سومین جشنواره ملی «فانوس» یکم آذر با حضور برگزیدگان این جشنواره در تهران برگزار می‌­شود.

وی تصریح کرد: هنرمندان خراسانی «محسن جهانی»، «محسن عقیلی»، «محمدمهدی خالقی»، «محمدصادق رمضانی‌­مقدم» در رشته فیلم مستند، «محمد الهی» در رشته تئاتر، «حمید حیدری» در رشته موسیقی با کلام، «راحله ندافی‌­مقدم» در رشته نماهنگ، «علیرضا قدمیاری» در رشته مجسمه‌­سازی و «هادی دهقان­‌پور» در رشته عکس برگزیده کشوری شدند.

فرهنگ‌­نژاد گفت: مسئولان استانی و متولیان فرهنگی با پشتیبانی مالی از هنرمندان خراسانی این انگیزه را در آنها به وجود خواهند آورد که با تولیدات آثار فاخر هنری یک جریان­‌سازی فرهنگی را در حوزه نشر ارزش‌­های دفاع مقدس ایجاد کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها