برگزاری محفل انس رزمندگان گردان تخریب لشکر ویژه شهدا در مشهد

نشست رزمندگان تخریب لشکر ویژه شهدا با هدف گرامیداشت شهدای آبان این گردان در مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۰۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵ - 19November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، محفل انس رزمندگان گردان تخریب لشکر ویژه شهدا با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آبان این گردان امروز در مهدیه امام خامنه‌ای مشهد برگزار شد.

حجت الاسلام «محمدعلی فیض‌­آبادی» در این نشست صمیمی با اشاره به اهمیت نشاط و شادابی در اسلام اظهار داشت: اسلام دین شادی و نشاط است و به مسلمانان توصیه می­‌کند که در زندگی شاداب باشند و در سختی‌­ها و ناملایمات نیز با انرژی و انگیزه بالا زندگی را سپری کنند.

وی در ادامه به عوامل مؤثر در ایجاد نشاط اشاره کرد و افزود: در لحظه لحظه زندگی، خدا را فراموش نکنید و حضور حق تعالی را جدی بگیرید، چون خدا در همه حال با شما است.

این استاد حوزه خاطر نشان کرد: سفارش خداوند بر این است که دغدغه دنیا را نداشته باشید چون دنیا محل گذر است. آنچه ماندگار خواهد بود عملی است که از روی خلوص نیت باشد.

فیض­‌آبادی تصریح کرد: برای اینکه در زندگی، دارای نشاط باشید برای آینده غصه نخورید و از لحظه لحظه زندگی که در آن قرار دارید لذت ببرید. امروز همه ما وظیفه داریم به تکلیف عمل کنیم، آینده را خداوند متعال رقم خواهد زد. اگر در مسیر زندگی حرکت کنید و در مشکلات به خداوند توکل داشته باشید خدا نیز به یاری شما خواهد آمد.

وی در پایان با بیان اینکه بخشنده بودن و خدمت کردن به مردم یکی از عواملی است که باعث نشاط انسان می­‌شود، گفت: یکی دیگر از عوامل ایجاد نشاط در زندگی، خانواده خوب است. فلسفه مهم ازدواج، رسیدن طرفین به آرامش و نشاط است. بر اساس آیات قرآن کریم برای اینکه نشاط بر خانواده حاکم شود باید طرفین با هم دوست و رفیق باشند.

در پایان این مراسم تعدادی از پیشکسوتان گردان تخریب لشکر ویژه شهدا به بیان خاطرات خود از راهپیمایی اربعین پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار