جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران خبر داد؛

اجرای بیش از 9 هزار و 700 برنامه به مناسبت هفته بسیج در سطح شهر‌های استان مازندران

«حسین محمدرضایی» از اجرای بیش از 9 هزار و 700 برنامه به مناسبت هفته بسیج در سطح شهر‌های استان مازندران خبر داد.
کد خبر: ۳۷۰۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸ - 19November 2019

اجرای بیش از 9700 برنامه در سطح شهرهای استان مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «حسین محمدرضایی» جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران امروز در نشست با خبرنگاران به مناسبت 40 سالگی بسیج، با گرامیداشت یاد شهدا، اظهار داشت: اصحاب رسانه در گسترش فرهنگ بسیجی سهم عمده‌ ای دارند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص کارآمدی بسیج، گفت: کارآمدی بسیج در 40 سال گذشته بارها و بارها به اثبات رسیده و بسیج مقتدرانه از انقلاب و ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کرد.

این مسئول با بیان اینکه اولین حضور بسیج در دفاع مقدس شکل گرفت، افزود: با حضور بسیج در دفاع مقدس شکل جنگ عوض شد چرا که قبل از آن عملیات‌های نیروهای مسلح منجر به شکست می‌شد و با حضور بسیج پیروزی‌های پی‌در پی برای جبهه انقلاب رقم خورد.

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه مأموریت‌های بسیج بعد از جنگ ادامه یافت و همچنان وفاداری خود را نسبت به انقلاب اثبات کرده، افزود: حضور بسیج در بحث سازندگی و محرومیت‌زدایی اثربخش و تعیین کننده بود.

محمدرضایی با بیان اینکه نیروهای بسیجی در قالب گروه‌های جهادی با حضور در مناطق سیل‌زده  کشور در اوایل سال 98 برای کمک به مردم حضور یافتند، گفت: همچنین در براندازی فتنه‌های گذشته و فاته اخیر نقش بسیج را نباید انکار کرد.

این مسئول اضافه کرد: ایجاد امنیت پایدار بسیج توسط گشت‌های محله‌محور کمک بزرگی به نیروهای امنیتی کرد و این حضور باعث شد درصد جرائم و تخلفات و ناامنی تا حدود زیادی کاهش یافت.

وی همچنین به حضور موفق بسیج در انجام پروژه‌های علمی اشاره کرد و گفت: تفکر بسیج از جغرافیای ایران عبور کرد و اتفاقات منطقه و دومینوی شکست برای نظام سلطه با فرهنگ بسیج شکل گرفت.

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه تروریست‌های بیش از 60 کشور دنیا در سوریه حضور پیدا کردند، گفت: ما با احیای تفکر بسیج در سوریه توانستیم بر نظام سلطه حاکم بر آن کشور پیروز شویم.

محمدرضایی ادامه داد: برای برداشتن گان دوم انقلاب و تمدن‌سازی و از بین بردن فرهنگ منحط دنیا همچنان به فرهنگ بسیج نیازمند هستیم.
این مسئول با بیان اینکه مخالفت دشمن با بسیج بخاطر اقتدار و قدرت و روحیه بی‌تعارفی در دفاع از ارزش‌های انقلاب است، گفت: همه دستگاه‌ها و مسئولیم دظیفه دارند از این نهاد مردمی حمایت کنند.

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران بیان داشت: بزرگترین مولفه قدرت انقلاب تفکر بسیجی است و اگر این قدرت نباشد این نظام و انقلاب دچار فروپاشی خواهد شد.

وی اضافه کرد: تفکر بسیجی یک قدرت مضتعف ایجاد کرد که انقلاب ما را شکست‌ناپذیر کرد و 40 سال تلاش تصادفی مبوده و مهمترین مولفه این تفکر در جامعه ایجاد شد و گسترش پیدا کرد و تبدیل به درخت تناوری شد که در همه زمینه‌ها با این محصول درخت تولید شده است.

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران افزود: تنها راه نجات کشور تقویت تفکر بسیج در کشور است تا به هدف نهایی خود برسیم.

محمدرضایی با بیان اینکه در چهلمین سالگرد هفته بسیج برنامه‌های نتعددی پیش‌بینی شده است، گفت: انتظار می‌رود برنامه‌ها با حمایت مسئولین و همه دستگاهها باشکوهتر از سالهای گذشته برگزار شود.

این مسئول از اجرای بیش از 9 هزار و 700 برنامه در سطح همه شهرهای استان خبر داد و گفت: برگزاری 207 یادواره شهدا، 1617 برنامه و مسابقه ورزشی، اعزام 45 گروه جهادی به محلات و مناطق و روستاهای محروم و آسیب‌دیده از سیل، افتتاح 29 پایگاه مقاومت و 5 سالن ورزشی، بهره‌برداری از 289 پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی، بهره‌برداری از 278 طرح اقتصاد مقاومتی، برگزاری بیش از 1400 نشست بصیرتی و فرهنگی در سطح محلات و روستاها، بیش از 1400 دیدار از خانواده‌های شهدا، 650 دیدار با خانواده جانبازان و ایثارگران، افتتاح 41 نمایشگاه علمی و 137 نمایشگاه فرهنگی و 63 نمایشگاه هنری و 82 نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در همه شهرستانها از جمله برنامه‌های این مناسبت به شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه هفته بسیج از 30 آبان ماه آغاز و تا 6 آذر ادامه دارد، گفت: پنجشنبه 30 آبان روز بسیج، مقاومت، ایثار و شهادت، جمعه یکم آذر روز بسیج، اخلاق و معنویت،  شنبه دوم آذر روز بسیج، علم و فناوری، یکشنبه 3 آذر روز بسیج، یک زندگی ایرانی اسلامی، دوشنبه 4 آذر روز بسیج، فرهنگ و بصیرت، سه‌شنبه 5 آذر بسیج، دفاع و امنیت و چهارشنبه 6 آذر روز بسیج، اقتصاد مقاومتی و جهاد خدمت رسانی نامگذاری شده است.

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به فعالیت مرکز فضای مجازی با حضور دستگاه‌ها و مردم استان، گفت: طرح توانمدسازی بسیج در مساجد اکثر محلات انجام شده است و همچنین اتمام پروژه‌های محرومیت‌زدایی یکی از برنامه‌ها در هفته بسیج خواهد بود.

این مسئول با بیان اینکه مبنای کار ما توقف و بن‌بست نبوده و از راههای جایگزین برای خدمت‌رسانی به مردم استفاده می‌کنیم، گفت: مردم از بسیج انتظار خدمت دارند و بسیج وظیفه تأمین خلا وارده با در نظر گرفتن روحیه جهادی و تجمیه ظرفیت‌ها را برخوردار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار