سردار «قاسم رضایی» مطرح کرد؛

لزوم دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی با تقویت بینش انقلابی

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه دشمنان به دنبال توطئه علیه انقلاب اسلامی هستند، گفت: هدف دشمنان متوقف کردن حرکت و مسیر انقلاب اسلامی است و ما به عنوان حافظان انقلاب اسلامی باید از بقیه جلوتر باشیم و بینش انقلابی خودمان را نسبت به تهدیدات افزایش دهیم.
کد خبر: ۳۷۰۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱ - 19November 2019

لزوم دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «قاسم رضایی» در جلسه بصیرت افزایی کارکنان ستاد مرزبانی ناجا با مرور تاریخ انقلاب اسلامی و قبل از انقلاب، اظهار داشت: اسلام مبنای شروع انقلاب از سال 1341 و 1342 بود و امام خمینی (ره) بر اساس مبانی اسلام، حرکت عظیم انقلاب اسلامی را بر پایه احکام، اعتقاد و اخلاق آغاز کرد؛ امام خمینی (ره) انحرافات را بر اساس تکالیف دینی می‌دید و همانند امام حسین (ع) قیام کرد و از انحراف دینی، جلوگیری کرد.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان وضعیت حکومتی ایران در قبل از انقلاب اسلامی، تصریح کرد: در قبل از انقلاب، ایران نوکر و تحت ظلم کشورهای استکباری بود، اما امروز ایران اسلامی عزت دارد و در مقابل استکبار  ایستادگی می‌کند.

وی با بیان اینکه استکبار 40 سال در جنگ با ایران است، افزود: جمهوری اسلامی ایران با منافع نامشروع استکبار جنگید و در مقابل آنها ایستادگی کرد و آنها لحظه به لحظه به دنبال توطئه علیه انقلاب اسلامی هستند.

این مقام عالی در مرزبانی ناجا بیان کرد: هدف دشمنان متوقف کردن حرکت و مسیر انقلاب اسلامی است و ما به عنوان حافظان انقلاب اسلامی باید از بقیه جلوتر باشیم و بینش انقلابی خودمان را نسبت به تهدیدات افزایش دهیم و در مسیر انقلاب اسلامی گام برداریم.

وی با اشاره به جنگ تحمیلی میان ایران و عراق گفت: در جنگ تحمیلی 26 کشور با عراق علیه جمهوری اسلامی ایران همکاری کردند که ما عزتمندانه جنگیدیم و پیروز شدیم و یک وجب از خاک کشور خودمان را به بیگانگان ندادیم و امروز هم  باید از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار