مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران خبر داد؛

برگزاری یادواره شهدای زن در استان مازندران

«سمیه قاسمی طوسی» از برگزاری یادواره شهدای زن در استان مازندران خبر داد.
کد خبر: ۳۷۰۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳ - 19November 2019

برگزاری یادواره شهدای زن استان مازندران«سمیه قاسمی طوسی» مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری، با اشاره به برگزاری همایش تجلیل از همسران فرماندهان دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: این برنامه با هدف تجلیل از همسران فرماندهان لشکر 25 کربلا که در مناطق جنگی حضور داشتند، برگزار شد.

وی افزود: لشکر 25 کربلا مازندران یکی از لشکرهایی است که فرماندهان با خانواده در منطقه جنگی حضور داشتند و از نزدیک خستگی‌ها ایثارگری‌ها و زحمت‌ها را لمس کردند و پا به پای همسرانشان بودند و این همایش برای اولین بار در استان برگزار شد و مورد رضایت واقع شد.

وی به تدوین کتابهای دفاع مقدس در حوزه بانوان اشاره کرد و گفت: در این زمینه ورود پیدا کردیم و رایزنی‌هایی داشتیم و با توجه به کمبود منابع مالی این امر محقق نشد.

طوسی به اقدامات این اداره کل در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: در حوزه آسیب‌های اجتماعی، با توجه به رویکرد شهدا که «ما برویم تا دیگران راحت‌تر زندگی کنند» بود دغدغه جدی داریم و با همکاری دستگاههای اجرایی، سلامت زنان، اشتغال و معیشت و کارآفرینی، نشاط اجتماعی را در زمینه پیشگیری از مسائل انجام می‌دهیم.

این مسئول با بیان اینکه در زمینه امور دفاع مقدس در کنار سپاه و بسیج و بنیاد حفظ آثار کمک کننده هستیم، گفت: در خصوص دیدار با خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران ملاک ما اثربخشی و کیفیت دیدارها است.

طوسی با اشاره به اینکه مازندران یادواره‌های شهدای زن با بسیج دختران دانش آموز رایزنی داشتیم، گفت: برگزاری یادواره دو شهیدان طوبی و خدیجه یزدانخواه و شهیده سیده طاهره هاشمی و دو شهید بمباران با همکاری آموزش و پرورش پیگیرهستیم که این مراسم در همراه با اجرای برنامه‌های متنوع هنری با کیفیت برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار