مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

فراگیر شدن تفکر مقاومت از برکات بسیج است

سردار «حسینعلی یوسفعلی­‌زاده» گفت: فراگیر شدن تفکر مقاومت، احیای ارزش‌های دینی و تداوم راه شهیدان نتیجه گسترش تفکر بسیجی است.
کد خبر: ۳۷۰۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹ - 19November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌­پرس از بردسکن، دومین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان «بردسکن» با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌­زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی امروز (سه‌شنبه) برگزار شد.

 سردار یوسفعلی­‌زاده در این نشست اظهار داشت: هفته بسیج یادآور تلاش‌های قشر عظیمی از ملت ایران اسلامی است که بدون ادعا برای آبادانی ایران اسلامی گام برداشتند.

وی با اشاره به اینکه بسیج دارای فضیلت‌های عظیمی است گفت: بسیج بر تارک افتخارات این کشور می­‌درخشد و امروز قاطبه مردم به عنوان بسیجی در کنار مسئوولان نظام افتخارآفرین هستند.

این مسئوول با بیان اینکه امروز تفکر بسیجی در جهان طنین‌انداز شده است، تأکید کرد: فراگیر شدن تفکر مقاومت، احیای ارزش‌های دینی و تداوم راه شهیدان نتیجه گسترش تفکر بسیجی است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی افزود: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با ایران دشمنی داشته‌اند و امروز نیز با هدف جلوگیری از نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه، این دشمنی را ادامه می­‌دهند.

یوسفعلی‌زاده خاطر نشان کرد: دشمنان از کار خود هیج وقت ناامید نشده‌­اند، بر همین اساس ما نیز باید با ثبات قدم تحت رهبری‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در مسیر استمرار انقلاب اسلامی حرکت کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی بیان داشت: شرارت‌های دشمن در روزهای اخیر در تداوم دشمنی­‌هایش با جمهوری اسلامی و ملت ایران است.

وی حرکت رو به جلو و پیشتاز بودن جمهوری اسلامی را در عرصه‌های مختلف یادآور شد و خاطر نشان کرد: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی همواره شعارهای ضد آمریکایی را سر خواهد داد. امروز آمریکا در همه زمینه‌ها با شکست مواجه شده و رو به اضمحلال است.

این مسئوول در ادامه، به راه‌­اندازی دفاتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس در شهرستان­‌ها اشاره کرد و افزود: این دفاتر به منظور انسجام‌بخشی بین پیشکسوتان دفاع مقدس در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت راه­‌اندازی شده است.

یوسفعلی‌­زاده ساخت و تکمیل یادمان شهدای گمنام را در شهرستان­ بردسکن ضروری دانست و ابراز داشت: امیدواریم هر چه سریعتر شاهد احداث و تکمیل یادمان شهدای گمنام شهرهای «انابد»، «شهرآباد» و دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسکن باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی در پایان از برگزاری کنگره 18 هزار شهید استان خراسان رضوی در سال 1400 خبر داد.

در این نشست «علی­‌اصغر پورعباس» مسئوول دفتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان «بردسکن»، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس در این شهرستان ارائه کرد.

«مجتبی شاکری» فرماندار شهرستان «بردسکن» نیز در سخنانی ابراز امیدواری کرد یادمان شهدای گمنام شهرهای «انابد» و «شهرآباد» و همچنین دانشگاه آزاداسلامی واحد بردسکن، در سالگرد تدفین شهدای گمنام به بهره­‌برداری برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار