معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان:

قدرت سپاه از خدمات خالصانه بسیج است

«سیاوش مسلمی» گفت: امروز قدرت سپاه از خدمات خالصانه بسیج و بسیجی است که هر جا سپاه احساس نیاز داشته است، بدون وقفه جهت برطرف کردن آن حضور فعال داشته است و قدرت بسیج، قدرت آحاد مردم است.
کد خبر: ۳۷۰۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵ - 19November 2019

قدرت سپاه از خدمات خالصانه بسیج استبه گزازش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «سیاوش مسلمی» به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در جمع اصحاب رسانه با اشاره به نقش حساس و تاثیرگذار مطبوعات و اصحاب رسانه در جامعه اظهار داشت: اصحاب رسانه همیشه و در همه صحنه‌ها حضور داشته و در پیشبرد اهداف نظام، وظایف خود به خوبی عمل کرده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: امروز اصحاب رسانه وظیفه و رسالت سنگین مقابله با جنگ نرم را بر عهده دارد و یکی از پرنفوذترین و موثرترین ابزاری که می‌توان با جنگ نرم مقابله کرد، فضای مجازی و روشنگری در شبکه‌های اجتماعی است.

وی در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به خدمات و حضور بسیج در کشور گفت: امنیت و آرامش امروز کشور از ایثار و جانفشانی‌های شهدای انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس است که به واسطه گذشتن از جان و وابستگی‌هایی که داشتند، عزت کشور را حفظ کردند.

مسلمی با اشاره به شعار امسال هفته بسیج «چهل سال خدمت، جهاد و شهادت» گفت: امسال ۴۰ سالگی بسیج را جشن می‌گیریم و اگر بخواهیم به عرصه خدمات بسیج و بسیجیان درحوزه‌های مختلف از جمله سازندگی، بهداشتی، امنیت، فرهنگی و به رشادت‌ها و ایثارگری‌های این عزیزان پرداخته شود، ساعت‌ها وقت نیاز است.

وی بابیان اینکه هفته بسیج بهانه‌ای است برای زنده نگه داشتن ارزش‌های والای بسیجی و فرهنگ معنویت، شجاعت و غیرت که همه این‌ها متعلق به مردم و جوانان این کشور است، گفت: جوانان این کشور در کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) همواره به عنوان سرمایه‌های ارزشمند مورد تاکید بوده اند.

سیاوش مسلمی بسیج را یکی از برکات و حرکت‌های شگفت‌انگیز انقلاب اسلامی و یکی از یادگار‌های حضرت امام راحل دانست و گفت: بسیج نقش خود را در طول این ۴۰ سال به خوبی ایفا کرده است و امروز به عنوان صادرکننده فرهنگ بسیجی به سایر کشور‌ها از جمله سوریه و لبنان نقش آفرینی می‌کند.

وی تصریح کرد: امروز قدرت سپاه از خدمات خالصانه بسیج و بسیجی است که هر جا سپاه احساس نیاز داشته است، بدون وقفه جهت برطرف کردن آن حضور فعال داشته است و قدرت بسیج، قدرت آحاد مردم است.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله با اشاره به حوادث اخیر که در سطح کشور اتفاق افتاده است افزود: بعد از صحبت‌های حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله‌العالی) اعتراضات فروکش کرد و صف مردم از صف کسانی که قصد تخریب داشتند جدا شد و این نشان می‌دهد که مردم ایران عاشق ولایت و رهبری هستند.

وی گفت: امروز یکی از ویژگی‌های بسیج، دلسوزی برای کشور است و این دلسوزی و احساس مسئولیت باعث شده در حوزه‌های مختلف فرهنگی، سازندگی، علمی و بهداشتی با قدرت وارد شود.

مسلمی با بیان اینکه بسیجیان روحیه جهادی دارند و در آبادانی کشور می‌کوشند گفت: بسیج متعلق به مردم است و هرکس در جهت پیشبرد اهداف نظام حرکت کند، بسیجی محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: مردم، ولی‌نعمت ما هستند و اگر به چشم، ولی نعمت به مردم نگاه شود در جهت خدمت رسانی به مردم نگاه‌ها عوض خواهد شد و این مسئله است که مسئولین باید به آن توجه داشته باشند که قدرت این نظام از وجود مردم است.

در ادامه معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله به تشریح برنامه‌های هفته بسیج پرداخت و گفت: برنامه‌های هفته بسیج از پنجشنبه ۳۰ آبان لغایت چهارشنبه ششم آذر ادامه دارد و آئین عطرافشانی گلزار شهداء آغازگر برنامه‌های هفته بسیج در استان کرمان است.

وی افزود: همایش پیاده‌روی منتظران ظهور، حضور سازمان یافته بسیج و حلقه‌های صالحین، سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه، جشنواره فناوران علم و فناوری، برگزاری جشنواره‌های اسوه‌ها، برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرت، آئین بزرگداشت و تکریم پیشکسوتان بسیج استان کرمان و تجلیل از زحمات رسانه‌های برتر استان از جمله برنامه‌های هفته بسیج در استان کرمان است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان جهاد خدمت‌رسانی را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج ذکر کرد و گفت: از زمان سیل خوزستان تاکنون ۲۱۰ خانه توسط بسیج استان کرمان مرمت و بازسازی، ساخت ۲۸ واحد مسکونی نیز تا پایان آذرماه تکمیل و تحویل داده خواهد شد.

وی تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در شهرستان‌های کرمان، رفسنجان و جیرفت، توزیع ۳۰۰ سری لوازم ورزشی در مدارس کم برخوردار و اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق کم برخوردار نیز از دیگر برنامه‌های هفته بسیج هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها