حجت‌الاسلام آل هاشم: اجازه خدشه به امنیت ایران را نمی‌دهیم

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: مردم ضمن اینکه به شیوه گرانی بنزین گلایه دارند؛ اما امروز وفاداری خود را به نظام اسلامی و آرمان‌های امام راحل و اهداف مقدس رهبر انقلاب اعلام کرده و خودجوش به میدان آمدند و به دشمنان فهماندند که صف ما از آشوبگران جداست و اجازه خدشه به امنیت ایران و آذربایجان را نمی‌دهیم.
کد خبر: ۳۷۰۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۷ - 19November 2019

حجت‌الاسلام آل هاشم: اجازه خدشه به امنیت ایران و آذربایجان را نمی‌دهیمبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام‌ «سید محمدعلی آل‌هاشم» نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگویی، با قدردانی از ‌حضور مردم تبریز در راهپیمایی ‌محکومیت‌ اقدامات هنجارشکنانه اغتشاشگران‌، اظهار داشت: زبانم از تشکر کردن از این حضور مردم قاصر است؛ چراکه حضور بسیار باشکوهی بود.

وی با اشاره به اینکه خدا این مردم را روسفید کند، افزود: این مردم مانند ۸ دی که پیشگام بوده، امروز هم پیشگام شد و از اغتشاشگران اعلام برائت و انزجار کرد.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: مردم ضمن اینکه به شیوه گرانی بنزین گلایه دارند؛ اما امروز وفاداری خود را به نظام اسلامی و آرمان‌های امام راحل و اهداف مقدس رهبر انقلاب اسلامی اعلام کرده و خودجوش به میدان آمدند و به دشمنان فهماندند که صف ما از آشوبگران جداست و اجازه خدشه به امنیت ایران و آذربایجان را نمی‌دهیم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار