مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان:

بسیج شاهکار و میراث گرانبهای امام (ره) و دفاع مقدس است

«محمدحسن سلامی» گفت: بسیج شاهکار و میراث گرانبهای امام راحل و شهدا بوده و امروز وظیفه ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تفکر ناب بسیجی است.
کد خبر: ۳۷۰۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵ - 20November 2019

سرهنگ «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در سمنان به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته بسیج اظهار داشت: بسیج شاهکار و میراث گرانبهای امام راحل و شهدا بوده و امروز وظیفه ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تفکر ناب بسیجی است.

سلامی با اشاره به اینکه شعار هفته بسیج امسال «بسیج چهل سال خدمت، جهاد، شهادت» است، عنوان کرد: در طول چهل سال انقلاب اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون بسیج و بسیجیان در اقشار و رده‌های مختلف در کنار مردم برای رفاه و امنیت مردم تلاش و کوشش کردند.

وی با بیان اینکه کشورهای غربی و استکبار جهانی برای عملی کردن دسیسه‌ها و نیرنگ‌های خود علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی دچار استیصال شده‌اند، افزود: به دلیل شکست‌های متوالی دشمنان در عرصه های مختلف به ناچار با فتنه انگیزی و جنگ‌های نیابتی و همچنین جنگ نرم و نیمه سخت علیه کشورمان قصد متوقف کردن پیشرفت و توسعه ایران اسلامی را دارند.

این مسئول گفت: حفظ و حراست از دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از وظایف ارزشمند بسیج بوده و با برخورداری از قدرت بالای دفاعی، هر گونه تهدید دشمنان در عرصه‌های جنگ سخت و جنگ نرم و فتنه‌گران انقلاب، دفع خواهد شد.

سلامی خاطرنشان کرد: بنا به تأکیدات انجام یافته بهترین راه مبارزه با استکبار جهانی و دشمنان خدمت‌رسانی به مردم و مستضعفان بوده و برای جامه عمل پوشاندن به این مهم بسیج همواره پیشگام بوده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان عنوان کرد: امام خمینی (ره) با تکیه به دین و ایجاد وحدت کلمه انقلاب اسلامی را تشکیل داد و ما هم به عنوان سربازان ولایت باید در این مسیر حرکت کرده و ادامه دهنده این راه معنوی و بسیار مهم باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار