حجت‌الاسلام محمدحسنی:

تنها راه برون‌رفت از فتنه‌ها تمسک به قرآن است/ نداجا در فعالیت‌های قرآنی پیشتاز است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تمسک به قرآن را تنها راه برون‌رفت بشریت از فتنه‌ها دانست و گفت: افرادی که به اموال عمومی آتش و خسارت زدند، ذره‌ای به قرآن اعتقاد ندارند.
کد خبر: ۳۷۰۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷ - 20November 2019

افرادی که به اموال عمومی خسارت زدند زره‌ای به قرآن اعتقاد ندارند/ تیتر دوم بزن نداجا در فعالیت‌های قرآنی پیشتاز استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش صبح امروز (چهارشنبه) در مراسم اختتامیه سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور نداجا اظهار داشت: نیروی دریایی در حوزه توجه و تمسک به قرآن کریم، پیشتاز است.

وی افزود: نیروی دریایی در ترویج فرهنگ قرآنی تلاش وافری دارد و این کار‌ها با پشتیبانی مستقیم فرماندهان معتقد صورت می‌گیرد. ان‌شاءالله این تلاش‌ها هرچه بیشتر شود تا جایگاه قرآنی ما ارتقا یابد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به ویژگی‌های فردی قاریان و عمل‌کنندگان به قرآن کریم گفت: افراد قرآنی سقوط نمی‌کنند، ندامت ندارند و در آرامش و نورانیت زندگی می‌کنند؛ این عزیزان نه به کسی صدمه می‌زنند و نه مورد صدمه قرار می‌گیرند، بلکه همواره در پرتو نور قرآن، شاداب و پویا هستند.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه قرآن بالاترین نعمتی است که خداوند به بشریت اعطا کرده است، بیان کرد: باید در ساختار و چارت سازمانی، قرآن در رأس همه امور قرار بگیرد در واقع باید قرآن را در اولویت قرار دهیم.

وی ادامه داد: ما به دنبال ایجاد یک معاونت قرآنی در چارت سازمانی ارتش هستیم و پیشنهاد آن را به ستاد کل نیرو‌های مسلح دادیم، که اگر این معاونت راه‌اندازی شود، قطعاً در ترویج فرهنگ قرآنی کمک شایانی خواهد کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به اینکه ارتقای توان رزمی نیز در ارتباط با قرآن شکل می‌گیرد، گفت: بصیرت، مقاومت، استکبارستیزی، انسانیت، ایمان و شجاعت همگی با تمسک به قرآن به دست می‌آید؛ لذا از صدر تا ذیل باید قرآنی فکر و عمل کنیم.

حجت‌الاسلام محمدحسنی افزود: ما باید در ارتش نسبت به قرآن اهتمام همگانی داشته باشیم تا بتوانیم بر دشمنان فائق شویم.

وی با اشاره به اتفاقاتی روز‌های اخیر اظهار داشت: افرادی که به اموال عمومی آتش و خسارت زدند، ذره‌ای به قرآن اعتقاد و آگاهی نسبت به قرآن ندارند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تأکید کرد: تنها راه برون‌رفت بشریت از فتنه‌ها تمسک به قرآن است.

بنا بر این گزارش، سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور و دانشجویان نیروی دریایی راهبردی ارتش با حضور امیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش، امیر «شاهین تقی‌خانی» سخنگوی ارتش و معاون فرهنگی ارتش و حجت الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی در سالن همایش‌های مدیریت هنری ارتش برگزار شد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها