مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران:

دفاع مقدس بهترین الگوی مدیریتی و خدمت‌رسانی است

«رضا نوروزی» گفت: موضوع دفاع مقدس برای کمیته امداد امام خمینی یک الگوی مدیریتی و خدمت‌رسانی است و کسانی که در این حوزه کار کردند جزو بهترین خادمان کشور هستند.
کد خبر: ۳۷۰۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹ - 20November 2019

دفاع مقدس بهترین الگوی مدیریتی و خدمت‌رسانی است«رضا نوروزی» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در نمایشگاه مطبوعات در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌­پرس در ساری اظهار داشت: موضوع  دفاع مقدس برای کمیته امداد یک الگوی مدیریتی و خدمت‌رسانی است و کسانی که در این حوزه کار کردند جزو بهترین خادمان کشور هستند.

وی ادامه داد: کسانی که از الگوی دفاع مقدس بهره گرفتند، خودشان را خادم می‌دانند و در کمیته امداد هم ما تلاش داریم تا با الگوگیری از شهدا و جامعه ایثارگران این الگو را به عنوان الگوی جهادی که رهبر معظم انقلاب اسلامی مدنظرشان است در این نهاد اجرایی کنیم.

این مسئول با اشاره به سیل اخیر شهرستان گلوگاه، گفت: ما در کمیته امداد امام خمینی به صورت جهادی در روز دوم وسایل هشت خانوار که آسیب دیده بودند تحویل دادیم و مردم را منتظر خدمات نگذاشتیم.

نوروزی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی مازندران با کمک خیرین در سال گذشته حدود 4 هزار تا بخاری در بین مردم نیازمندان توزیع کرد که توفقی الهی بود.

وی با اشاره به اینکه خدمات‌رسانی کمیته امداد امام خمینی در مناطق روستایی که تازه صاحب گاز شده‌اند یکی از اولویت‌ بوده، افزود: در نقاط دور دست روستاهایی که گازکشی می‌شود خودمان را موظف می‌کنیم که به نیازمندان کمک کنیم و در این راستا اوایل آذر حدود 500 دستگاه در نقاطی که دارای گاز شدند بخاری توزیع کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران افزود: در بین خانواده‌های شهدا هم خانواده‌هایی را داریم که عضو این کمیته بودند که خانواده شهید مدافع حرم «علی جمشیدی» از جمله آنهاست.

این مسئول ادامه داد: در سرکشی از خانواده این شهید متوجه شدیم شهید جمشیدی با وجودی که خود نیازمند بوده، اما برای کمک به مردم مناطق محروم و دورافتاده به صورت جهادی حضور پیدا می‌کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار