فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) خبر داد؛

اجرای 2 هزار برنامه ویژه هفته بسیج در چهارمحال و بختیاری

سردار «علی محمد اکبری» از برگزاری 2 هزار و 52 برنامه ویژه هفته بسیج در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۳۷۰۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵ - 20November 2019

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع)، سردار «علی محمد اکبری» در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت یاد و خاطره 90 هزار شهید بسیجی کشور، به مقام والای شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع امنیت و بویژه شهدای حوادث اخیر ادای احترام کرد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع) با تقدیر و تشکر از حضور مردم فهیم و انقلابی استان چهارمحال و بختیاری در اجتماع خودجوش و راهپیمایی روز 28 آبان برای اعلام انزجار از آشوبگران و فتنه‌گران، گفت: ولایتمتداری مردم استان چهارمحال و بختیاری زبانزد خاص و عام است و در حوادث اخیر نیز ضمن عدم همراهی با آشوبگران، همچون دی سال 88 برای اعلام انزجار از فتنه گران و لبیک ولی امر مسلمین پیشتاز بودند.

وی ادامه داد: فرمانده کل سپاه و مسئولان ارشد سپاه از اینکه مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری در صحنه بودند، تشکر کردند و ما نیز همین مردم را بسیجی می دانیم، زیرا بسیجی یعنی در صحنه بودن، به موقع عمل کردن، وقت شناسی و بصیرت داشتن.

اکبری با گرامیداشت یاد و خاطره 90 هزار بسیجی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و دفاع از حرم آل الله و شهدای مدافع امنیت کشور، تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره) با تیزبینی و تیزهوشی دستور تأسیس سازمان بسیج را دادند و این ایام را به خانواده معظم 90 هزار شهید بسیجی، بسیجیان پیشکسوت که همیشه در صحنه انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس حضور داشتند و 40 سال خدمت و جهاد از ویژگی های شاخص آنان در طول تشکیل بسیج است تبریک می‌گویم.

وی تأکید کرد: بسیجی یعنی الگو، بسیجی یعنی ایمان عاشقانه، یعنی حضور ، یعنی فرهنگ، یعنی تلاش و جهاد صادقانه، یعنی عشق و ایمان و مجاهدت. فرهنگ بسیجی نشأت گرفته از روحیه ایمان و ایثار توأم با تلاش انقلابی عزیزان بسیجی است.

رئیس ستاد گرامیداشت چهلمین سال تأسیس شجره طیبه بسیج در چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور گرامیداشت هفته بسیج امسال برنامه های متعددی در کشور و همچنین بالغ بر 2 هزار و 52 برنامه در استان چهارمحال و بختیاری توسط مجموعه سپاه قمربنی هاشم (ع)، نواحی مقاومت و اقشار بسیج اجرا می شود.

اکبری افزود: برنامه های محوری گرامیداشت چهلمین سال تشکیل بسیج به فرمان حضرت امام خمینی(ره) ، که در استان چهارمحال و بختیاری اجرایی خواهد شد عبارتند از دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه شهرستان ها، برپایی نمایشگاه دستاوردهای 40 سال بسیج در فرهنگسرای شهرکرد، برگزاری 3 شب جشن با حضور شخصیت‌های کشوری و لشکری در فرهنگسرای شهرکرد، برپایی 10 نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، اعزام تیم‌های سلامت پزشکی به مناطق مختلف استان، همایش خانوادگی پیاده روی عمومی، برگزاری یادواره‌های شهدای پایگاهی و شهرستانی، آیین عطرافشانی قبور مطهر شهدای استان.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) ادامه داد: افتتاح یک‌هزار و 250 پروژه محرومیت زدایی، برگزاری رزمایش فعالین فضای مجازی، جشنواره سرود پایگاهی، برگزاری شب شعر و خاطره، تجلیل از پیشکسوتان بسیج، خدمات رسانی عمومی، جشنواره جهادگران فناوری و جشنواره اسوه، سخنرانی فرماندهان بسیج قبل از خطبه‌های نماز جمعه، میقات صالحین، نشست‌های روشنگری و گشت‌های محله محور از دیگر برنامه‌های محوری گرامیداشت چهلمین سال تشکیل شجره طیبه بسیج در استان چهارمحال و بختیاری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها