نماینده ولی فقیه در مازندران:

بسیج جریان‌ساز را در سطوح دانشجویی فعال و پررنگ کنیم

آیت‌الله «محمدباقر محمدی لایینی» گفت: بسیج در تمام عرصه‌ها موفق عمل کرد، جریان بسیج و بسیج جریان‌ساز را در سطوح دانشجویی، اساتید کارکنان فعال و پررنگ کنیم.
کد خبر: ۳۷۰۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۳ - 20November 2019

فعال‌سازی بسیج جریان‌ساز در سطوح دانشجویی از اولویت‌هاستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لایینی» نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز (چهارشنبه) در دیدار با رئیس سازمان بسیج اساتید کشور، با بیان اینکه بسیج نهاد جریان‌ساز، ولایی و انقلابی است، اظهار داشت: فعال شدن، فعال بودن و فعال ماندن بسیج در فضای دانشگاه، از ضروریات است و دانشجو، اساتید و کارکنان در این مسئولیت و جایگاه یکی از خدمات را انجام دهند.

وی افزود: بسیج در تمام عرصه‌ها موفق عمل کرد، جریان بسیج و بسیج جریان‌ساز را در سطوح دانشجویی، اساتید کارکنان فعال و پررنگ کنیم.

آیت‌الله لایینی گفت: قطعا بسیج در زمینه‌هایی که در آن ظهور و بروز و جلوه قوی داشته باشند، تاثیرات جدی خواهد داشت و اگر بسیج در دانشگاه منفعل باشد، مایه گله‌مندی است؛ همه باید در اختیار بسیج باشیم.

این مسئول گفت: از فرمایشات مورد تاکید رهبر انقلاب اسلامی این است که جریان‌ها و جوانان انقلابی و مومن را تربیت و تقویت کنیم؛ همچنین برجستگی مردم را تقویت، تثبیت و بزرگداشته شود.

وی تأکید کرد: همه ما به ویژه علما و دانشگاهیان با استفاده از ظرفیت بسیج، فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی را اجرا و در جهت نهادینه کردن تاکیدات ایشان در جامعه تلاش کنیم تا دشمنان انقلاب نتوانند به اهداف شوم خود دست یابند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار