بیانیه سپاه کربلا مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج؛

بروز و ظهور جبهه مقاومت در منطقه الگو گرفته از بسیج است

سپاه کربلای استان مازندران به مناسبت هفته بسیج بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۳۷۰۸۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴ - 21November 2019

بروز و ظهور جبهه مقاومت در منطقه الگو گرفته از بسیج استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سپاه کربلای مازندران به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

با گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی و در آستانه چهلمین سال از عمر پربرکت بسیج مستضعفین که با فرمان تاریخی امام خمینی(ره) معمار بزرگ انقلاب اسلامی ایران تشکیل شد نه تنها ملت ایران بلکه جوامع بین‌المللی شاهد نقش آفرینی‌های بی‌بدیل این شجره طیبه در عرصه‌های مختلف بود.

بسیج نهادی اسلامی انقلابی برگرفته از بطن و متن مردم برای نیازهای انقلاب و گره‌گشای مشکلات فراروی کشور در عرصه‌های داخلی و خارجی علاوه بر آنکه یکی از مهم ترین مولفه‌های قدرت راهبردی نظام در بازدارندگی و اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی است بلکه اهرم پیشرفت همه جانبه کشور در پروژه‌های ناامیدسازی دشمن و ضدانقلاب بوده و دیوار مستحکمی در مقابله با انواع نفوذهای بی‌امان دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران است.

امروزه نقش‌آفرینی بسیجیان با اخلاص و با بصیرت در عرصه‌هایی مانند علم وفناوری، فرهنگی و سازندگی به ویژه در محرومیت زدایی و مردم یاری و نیز مشارکت در طرح‌های بزرگ ملی نشان از مسئولیت‌پذیری متعهدانه و راهگشایی آن در پیشرفت کشور از گردنه‌های سخت جنگ نرم به ویژه تهاجم همه جانبه دشمنان نظام که با تروریسم اقتصادی و تحریم‌های پی در پی هدفی نابودی انقلاب اسلامی ندارند، با اتکا به ظرفیت نیروی درونی، ترویج تولید داخلی و راه اندازی چرخ‌های اقتصاد مقاومتی، دارد.

از همین رو توانمندسازی ملت ایران به ویژه نسل جوان برای پیشبرد گام دوم انقلاب از جمله ضرورتهای مهم و سرنوشت‌سازی است که  بسیج و بسیجی آن را در دستور کار خود قرار داده و این اقدام راهبردی و راهبری هم حمایت دولت و مسئولان را می‌طلبد؛ چرا که چهل سالگی بسیج گواه این مدعا بوده هر جا تفکر بسیجی که بر پایه کار و مدیریت جهادی بنا شده است طنین‌انداز شود، هیچ بن‌بستی وجود ندارد.

هفته بسیج و روز پنجم آذر ماه امسال که دوران به بلوغ رسیدن این نهاد انقلابی می‌باشد، فرصت مغتنمی است تا همه مردم و دیگر مسئولان با تامل در شعار «بسیج؛ چهل سال، خدمت، جهاد و شهادت» به فرهنگ و تفکر بسیجی که رمز سربلندی، عزت و اقتدار ملت ایران از گذرگاه‌های سخت و پر فتنه‌های  تاریخی به شمار می‌رود، رجوع کرده و با چراغ روشنگرانه بسیج در گام دوم انقلاب برای تمدن نوین اسلامی و زمینه سازی طلوع خورشید عظمی ولایت حضرت بقیة الاعظم حضرت مهدی (اروحنا له فداه) حرکت کنند.

در این مسیر عمق راهبردی فرهنگ و تفکر بسیجی در فراسوی مرزها نیز، حاکمیت نظام سلطه و شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار و متحدانش و همچنین رژیم صهیونیستی را دچار چالش و افول کرده است.

بروز و ظهور جبهه مقاومت در منطقه غرب آسیا که الگو گرفته از بسیج می‌باشد نجات بخش و هدایتگر ملت‌های مستضعف است تا از زیر یوغ مستکبران و ظالمان عالم خود را برهانند و استقلال و آزادی خود را دوباره بدست آورند.

سپاه کربلا مازندران با گرامیداشت چهل سالگی بسیج مستضعفین و هفته مبارک بسیج، با درود و صلوات به روح پرفتوح امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای انقلاب اسلامی به ویژه 6 هزار 645 شهید بسیجی از 10 هزار و 400 شهید دیار علویان که سند افتخار و برگ زرین این استان لاله‌خیز است، با تجدید بیعتی بسیجی وار با امام و مقتدای خویش، نائب امام زمان (عج) حضرت امام خامنه‌ای برخود وظیفه می‌داند علاوه بر اینکه بر بصیرت انقلابی خود بیفزاید برای حفظ نظام و آرمان‌های بلند امام و شهدا با نصب العین قرار دادن منویات مقام عظمای ولایت و با آمادگی همه جانبه  در عرصه‌های مختلف تا نابودی دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی و به اهتزاز در آوردن پرچم حق بر قله‌های جهانی از پای نخواهد نشست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار