برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز در زاهدان

یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز استان سیستان و بلوچستان امروز با حضور خانواده شهدا، تعدادی از دانش آموزان بسیجی و جمعی از فرهنگیان در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۰۸۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴ - 21November 2019

برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز در زاهدانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز استان سیستان و بلوچستان امروز با حضور خانواده شهدا، تعدادی از دانش آموزان بسیجی و جمعی از فرهنگیان در زاهدان برگزار شد.

«حمیدرضا رخشانی» مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی چه در دوران پر افتخار دفاع مقدس و چه حالا که این انقلاب به ۴۰ سالگی خود رسیده است همواره شاهد ایثار و رشادت‌های بی شماری از سوی بسیجیان بوده‌ایم.

وی افزود: شهدای فرهنگی و دانش آموز استان سیستان و بلوچستان هم خوب دین خود را به انقلاب ادا کرده‌اند و تقدیم ۲۱۰ شهید دانش آموز و ۷۸ شهید فرهنگی خود بیانگر این موضوع است.

رخشانی با اشاره به اینکه دانش آموزان نسل اول انقلاب برای بدست آوردن ۳ اصل اساسی راهی جبهه شده‌اند گفت: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی سه دستاورد اساسی دانش آموزان نسل اول انقلاب بوده است و امروز نیز دانش آموزان وظیفه دارند برای حفظ این دستاورد ها تمامی تلاش خود را به کار گیرند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: هیچگاه نباید مقطع پر افتخار دفاع مقدس را فراموش کنیم و همواره باید از رشادت‌های شهدا برای دانش آموزان بیان کنیم تا دانش آموزان نسل جدید هم رهروان دانش آموزان نسل اول انقلاب باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار