استاندار خراسان شمالی:

بسیج به معنی اتحاد و همدلی برای سربلندی ایران اسلامی است

استاندار خراسان شمالی در پیام تبریک خود به مناسبت هفته بسیج، آورده است: بسیج به معنی اتحاد، همدلی و همبستگی برای سربلندی ایران اسلامی است.
کد خبر: ۳۷۰۸۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۴ - 21November 2019

بسیج به معنی اتحاد و همدلی برای سربلندی ایران اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «محمدعلی شجاعی» استاندار خراسان شمالی در پیامی، هفته بسیج را به همه مردم ایران، حضرت ولی عصر (عج)، رهبر انقلاب اسلامی ایران، خانواده‌های محترم شهدا، بسیجیان جبهه‌های دوران دفاع مقدس، بسیجیان جبهه‌های فرهنگی و جهادی و مدافعان حرم و میهن تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

کامل‌ترین تعریف بسیج، عشق و شور ولایتمداری است که با یک اشاره رهبر انقلاب در جبهه های جهادی، فرهنگی و دفاع از میهن حضور می یابد و همه معادلات عددی دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نقش بر آب می کند.

بسیج به معنی اتحاد، همدلی و همبستگی برای سربلندی ایران اسلامی است و ۵ آذر، سالروز فرمان تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی برای تشکیل بسیج مستضعفان برای غلبه بر استکبار جهانی است.

به گزارش دفاع‌پرس، ۵ آذرماه ۱۳۵۸ با فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، نهاد بسیج مستضعفان شکل گرفت که هفته منتهی به این روز، هفته بسیج نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار