امام جمعه اراک:

ملت ایران در برابر دشمنان اسلام و قرآن بسیجی هستند

آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» گفت: امروز تمام ملت ایران اسلامی در برابر دشمنان اسلام و قرآن بسیجی هستند و اجازه توطئه علیه کشور را نخواهند داد. بسیجیان در طول دوران انقلاب اسلامی همواره خدمات ارزشمند و ماندگاری را به جامعه عرضه کرده‌اند.
کد خبر: ۳۷۰۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶ - 22November 2019

امروز تمام ملت ایران در برابر دشمنان اسلام و قرآن بسیجی هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان مرکزی، آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» در خطبه های نماز عبادی سیاسی روز جمعه، در مصلای بیت‌المقدس شهر اراک با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج اظهار داشت: امروز تمام ملت ایران اسلامی در برابر دشمنان اسلام و قرآن بسیجی هستند و اجازه توطئه علیه کشور را نخواهند داد. بسیجیان در طول دوران انقلاب اسلامی همواره خدمات ارزشمند و ماندگاری را به جامعه عرضه کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک افزود: بدخواهان نظام و دشمنان بارها اثبات کرده‌اند که برای آسیب زدن به کشورمان از هیچ اقدامی فروگذار نمی‌کنند، اما هر بار با هوشیاری و بصیرت مردم این دسیسه ها خنثی شده است.

دری نجف آبادی تصریح کرد: در دهه‌های اخیر، دشمن تلاش کرد تا با ایجاد گروه های تروریستی در منطقه به ناامنی ها دامن بزند، غافل از اینکه این انقلاب و این شجره طیبه که به دست امام راحل بنا شده و امروز به دست رهبر معظم انقلاب هدایت می شود، از این اقدامات تاثیر نمی پذیرد و امت اسلامی پشتیبان این انقلاب هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ادامه داد: بدخواهان نظام بدانند که ملت ایران همواره خواهان امنیت و آرامش در کشور هستند. مشاهده کردیم که در راهپیمایی دو روز قبل در صیانت از اقتدار و امنیت کشور، مردم این استان در حرکتی خودجوش با هوشیاری و آگاهی، اقدامات اغتشاشگران را محکوم کردند.

وی توضیح داد: آنها که قصد بر هم زدن امنیت را دارند راهشان از مردم جدا است، چرا که قدرت امت اسلامی از مکتب امام حسین(ع) نشأت گرفته و این ملت هرگز تن به ذلت نمی دهند. البته نیاز است تصمیم گیری ها از سوی مسئولان نیز دقیق تر انجام گرفته و همراه با روشنگری برای مردم باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با اشاره به این که انقلاب اسلامی برای کشورمان امنیت و آرامش را به ارمغان آورد این امنیت با اتحاد و پیوند مردم با ولایت ایجاد شده و موجب گردیده تا هر روز اقتدار ایران اسلامی بیشتر شود و امروز همه ما موظف هستیم که از این امنیت و آرامش صیانت کنیم، امروز در سایه این امنیت و آرامش است که توانسته ایم در بسیاری از عرصه ها شاهد پیشرفت مطلوب باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار