فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی:

تفکر بسیجی سال‌هاست در حال گسترش در جهان است

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: تفکر بسیجی سال‌هاست که در جهان در حال گسترش است و امروز اثرات آن قابل ملاحظه است.
کد خبر: ۳۷۰۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹ - 22November 2019

همکاری مردم خراسان جنوبی با حافظان امنیت در جریانات اخیر جای تقدیر استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سردار «علی قاسمی» فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه بیرجند بسیج را کارآمدترین و بزرگترین تشکل مردم‌نهاد دانست و اظهار داشت: تفکر بسیجی سال‌هاست که در جهان در حال گسترش است و امروز اثرات آن قابل ملاحظه است. 

وی با بیان  اینکه بسیج خادم ولایت است، تصریح کرد: بسیج پیشرفت کشور را در گرو اطاعت از رهبری می‌داند و هر کجا که لازم باشد به کمک دولت و بخش خصوصی آمده است.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اغتشاشات اخیر در برخی شهرهای کشور خاطرنشان کرد: بسیجیان همیشه در اینگونه حوادث با اقتدار و به صورت غیر مسلحانه در کنار دیگر نیروهای مسلح فتنه ها را مهار کرده اند.

قاسمی با اشاره به اینکه عده‌ای برای پیشرفت کشور به کشورهای دیگر امیدوارند، گفت: دشمن هدفش دشمنی و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و اینگونه افراد باید بدانند تنها راه پیشرفت کشور توجه و تکیه بر ظرفیت‌های داخلی است.

وی با اشاره به تجمعات اخیر مردم گفت: مردم ایران زمانی که دیدند اشرار با سلاح گرم و سرد قصد سوء استفاده دارند، راه خود را از آنها جدا کردند که این جای تقدیر دارد.

 فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) با تشکر از مردم خراسان جنوبی اظهار داشت: مردم بصیر استان، ضمن بیان خواسته های خود، با حافظان امنیت نیز همکاری کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار