فرمانده سپاه کربلای مازندران:  

اغتشاشگران با هدایت دشمنان اصل نظام را نشانه گرفتند

سردار «محمدحسین بابایی» گفت: قیمت بنزین تنها بهانه بود، اغتشاشگران اصل نظام را نشانه گرفته بودند.
کد خبر: ۳۷۰۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹ - 22November 2019

اغتشاشگران با هدایت دشمنان اصل نظام را نشانه گرفتندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «محمدحسین بابایی» فرمانده سپاه کربلای مازندران در سخنان پیش از خطبه امروز نماز جمعه ساری با اشاره به هفته بسیج، انقلاب اسلامی در جهان نیازمند فداکاری‌های بسیجیان است، اظهار داشت: بسیج یک مجموعه کامل و جامع برای همه نیازهای آینده است.

وی به اغتشاشات اخیر کشور که به بهانه افزایش قیمت بنزین شکل گرفت، اشاره کرد و افزود: قیمت بنزین بهانه بود، اغتشاشگران اصل نظام را نشانه گرفته بودند همچون فضاحت دردناک سال 88 که توسط برخی داخلی‌ها با سازماندهی خارجی‌ها شکل گرفته بود.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه حضور بسیحیان یک خطر بزرگ را از سر مردم در هفته‌های اخیر رفع کرد، گفت: آنهایی وارد این میدان شدند اشرار سازمان یافته بودند که از سوی صهیونیست، آمریکا و سعودیها هدایت می‌شدند.

وی افزود: در هر جلسه مقام مقام رهبری هشدار می‌دهد که از ظرفیت مردم و جوانان استفاده کنید و تدبیر کنید، در این فضا دشمن از کمترین فرصتها استفاده می‌کند، البته نسخه شبیخون را داعش انجام داد.

بابایی گفت: یادمان نرود هشدار امام راحل به مسئولین را که اگر در تقویت بسیج کوتاهی کنند در آتش دوزخ الهی خواهند سوخت، چشم انداز بسیج را بنیانگذار انقلاب اسلامی تشریح کرد و فرمودند بسیج تنها منحصر به ایران اسلامی نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار