نماینده ولی فقیه در استان مازندران:

عامل خنثی‌کننده اقدامات آشوب‌گران خود مردم هستند

آیت‌الله «محمدباقر محمدی لایینی» با بیان این‌که عامل خنثی‌کننده اقدامات آشوب‌گران خود مردم هستند، گفت: مردم بابصیرت و فهیم کشورمان، با تأسی از فرامین رهبر انقلاب اسلامی، نقش خود را با فاصله گرفتن از آشوب‌گران به خوبی ایفا کردند.
کد خبر: ۳۷۰۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴ - 22November 2019

ملت ایران ثابت کرده که به آرمان‌های انقلاب خیانت نکرده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمد باقر محمدی لائینی» امام جمعه ساری، امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی امروز نمازجمعه این شهر، تقوا و اخلاق نیکو را راه رسیدن به بهشت دانست و اظهار داشت: برای رسیدن به عبودیت، نیاز است که واجبات را ترک نکنیم و مرتکب حرام نشویم.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین فلسفه نماز جمعه، ایجاد تقوا در دل‌هاست، گفت: تقوا و پرهیزکاری و رعایت حلال و حرام، بسیار توصیه شده است؛ از این‌رو همه به تقوا سفارش شده‌اند؛ زیرا تقوا راه نجات، عامل رستگاری و رهایی از جهنم است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران به فرارسیدن هفته بسیج اشاره و تصریح کرد: بسیج عقبه استراتژیک نظام و مملکت است، خدمات سپاه و قوای مسلح محفوظ، اما پشتوانه همه آنان بسیج است؛ از این‌رو برای توسعه کمی و کیفی بسیج، باید برنامه و سیاست و چشم‌انداز مشخص برای آینده بسیج داشته باشیم.

امام جمعه ساری به سخنان رهبر انقلاب اسلامی در جمع فعالان اقتصادی اشاره کرد و گفت: ایشان نکات کارشناسی بیان کردند، از جمله اینکه میدان تولید، میدان جنگ واقعی است و نباید دست، پشت و دل تولیدکنندگان را خالی کنیم.

این مسئول افزود: رهبر انقلاب اسلامی در بخش دیگر از سخنان خود فرمودند که تصور پایان تحریم در یکی دو سال آینده باطل است اگر تحریم‌ها برداشته هم شود، نباید به امید واردات بود و به آن اتکا کرد؛ بلکه باید تمام تلاش‌مان تولید داخلی باشد.

محمدی لائینی گفت: رهبر انقلاب اسلامی همچنین فرمودند که مطبوعات تنها به مشکلات واحدهای تولیدی نپردازند؛ بلکه موفقیت‌های این واحدها را نیز منتشر کنند.

وی به تصمیم رهبر انقلاب اسلامی در مورد افزایش بنزین اشاره کرد و گفت: این تصمیم حکیمانه رهبری با الحاق الهی بوده است، اگرچه ممکن است تحلیل این تصمیم برای ما مشخص نباشد. البته امام راحل نیز هر تصمیمی که سران قوا می‌گرفتند را تایید می‌کردند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه ملت ایران نشان داده که به آرمان‌های انقلاب خیانت نکرده است، گفت: این‌ها آشوب‌گرانی هستند که قصد براندازی انقلاب را دارند.

این مسئول با قدردانی از نهادهای امنیتی، افزود: مردم بابصیرت و فهیم کشورمان، با تأسی از فرامین رهبر انقلاب اسلامی، نقش خود را با فاصله گرفتن از آشوب‌گران به خوبی ایفا کردند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران، با بیان این‌که بزرگ‌ترین عامل خنثی‌کننده اقدامات آشوب‌گران خود مردم هستند، مردم را به راهپیمایی روز یک‌شنبه در محکومیت اعتشاشات اخیر در ساری دعوت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار