امام جمعه بجنورد تأکید کرد؛

ضرورت نظارت جدی بر قیمت‌ها/ بنزین باید به تدریج گران می‌شد

حجت‌الاسلام «ابوالقاسم یعقوبی» گفت: اگر قیمت بنزین به تدریج بالا می‌رفت، مردم حرفی نداشتند و دولت می‌توانست به شکل دیگری عمل کند و کمی مقدمه‌سازی کند.
کد خبر: ۳۷۰۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸ - 22November 2019

نظارت بر قیمت‌ها باید به طور جدی وجود داشته باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام «ابوالقاسم یعقوبی» امام جمعه شهرستان «بجنورد» امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، اظهار داشت: طی چند روز اخیر، به دلیل اعتراض به گرانی بنرین، تجمعاتی در کشور ایجاد شد که در این میان عده‌ای اغتشاش‌گر قصد سوءاستفاده داشتند.

وی ادامه داد: خراسان شمالی یکی از امن‌ترین استان‌های کشور بود و در آن هیچ‌گونه آشوبی رخ نداد و مردم خراسان شمالی بلوغ سیاسی و بصیرتی خود را به خوبی نشان دادند و مدیران باید قدردان این مردم باشند.

امام جمعه بجنورد تاکید کرد: نظارت بر قیمت‌ها باید به طور جدی وجود داشته باشد و بازرسان نظارت‌های خود را بر بازار ادامه دهند، نه اینکه آشوب‌ها خوابید آن‌ها نیز نظارت‌ها را رها کنند.

یعقوبی خاطرنشان کرد: اگر قیمت بنزین به تدریج بالا می‌رفت، مردم حرفی نداشتند و دولت می‌توانست به شکل دیگری عمل کند و کمی مقدمه‌سازی کند.

وی در ادامه، با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج گفت: امام راحل پایه‌گذار بسیج بود و امام با این طرح، انقلاب اسلامی را در مقابل تهدید‌های دشمنان بیمه کرد و این نهال اکنون پس از ۴۰ سال به ثمر رسیده است و در قلب نظام جا دارد و کار‌های بزرگی تاکنون انجام داده است.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه امروز تفکر بسیج از مرز و بوم عبور کرده است، افزود: روحیه بسیجی در کشور‌های منطقه ایجاد شده است و این روحیه بسیجی بود که توانست لبنان را سرافراز کند و سوریه را نجات دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها