حجت‌الاسلام‌ مروی:

بسیج همواره در صف اول پاسداری از انقلاب قرار دارد

تولیت آستان قدس رضوی گفت: بسیج همواره در صف اول پاسداری از انقلاب قرار دارد و نقش آن در خنثی کردن فتنه دشمنان در حوادث اخیر کشور، بیش از گذشته نمایان شده است.
کد خبر: ۳۷۰۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۹ - 22November 2019

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «احمد مروی» تولیت آستان قدس رضوی، در دیدار با فرماندهان و مسئولان اقشار مختلف سپاه امام رضا (ع) که در تالار ولایت حرم مطهر رضوی برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: در این انقلاب مقدس هر روز برای ما روز بسیج است و این هفته به عنوان یک نماد جهت گرامی‌داشت این تشکل مقدس مردمی است.

وی افزود: ما بارها عنایت پروردگار متعال و ائمه اطهار (علیهم‌السلام) را در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی دیده‌ایم؛ هشت سال دفاع مقدس تنها جنگ میان ایران و عراق نبود، بلکه نبرد ایران با تمام دنیای استکبار بود؛ اما خدا ما را حفظ کرد.

وی ادامه داد: جنگ تحمیلی خسارت‌های بسیاری داشت و ما سرمایه‌ها معنوی و انسانی زیادی را از دست دادیم؛ اما برکات فراوانی نیز برای کشور ما به همراه داشت.

وی تصریح کرد: با وجود خباثت‌ها و توطئه‌های مختلف دشمنان، حقیقتا باور و اعتقاد ما این است که امام رضا (ع) و ائمه اطهار (علیهم‌السلام)، این کشور را حفظ کرده‌اند.

مروی ادامه داد: همین که انقلاب اسلامی با وجود دشمنان فراوان، 40 سال است که با صلابت و اقتدار ایستاده و از مواضع انقلابی سر سوزنی عقب‌نشینی نکرده، خود نشانی از عنایت پروردگار متعال و ائمه اطهار (علیهم‌السلام) است.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی با همان صداقت، قوت و اعتماد به نفس امام راحل، کشور را هدایت می‌کنند، تصریح کرد: آن آقایی که می‌گفت ایرانی‌ها چهلمین سالگرد انقلاب‌شان را نخواهند دید، الحمدلله حالا از خودش اثری نیست.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه بسیج از عنایات الهی است که خداوند به قلب و زبان امام خمینی (ره) جاری کرد، گفت: تصمیم امام راحل مبنی بر تشکیل بسیج، چیزی جز تجلی «المؤمن ینظر بنور الله» نبود.

مروی افزود: اگر بسیج نبود، معلوم نبود سرنوشت جنگ چه می‌شد و در این 30 سال پس از رحلت امام خمینی (ره)، اگر بسیج نبود آیا از انقلاب چیزی باقی می‌ماند؟ در تمام این سال‌ها رهبری از آن‌چه امام خمینی (ره) در بسیج بنیان گذاشتند، حفظ و صیانت کردند و به شایستگی آن را گسترش دادند.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر، گفت: مشهد از قضایای اخیر بسیار خوب عبور کرد که پس از لطف و عنایت حضرت رضا (ع)، در نتیجه وحدت و اتحاد مردم انقلابی و همیشه در صحنه مشهد است که این پایبندی به انقلاب تکلیف مسئولان را نسبت به خدمت خالصانه به مردم، سخت می‌کند.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: بسیج همواره در صف اول پاسداری از انقلاب قرار دارد و نقش آن در خنثی کردن فتنه دشمنان در حوادث اخیر کشور، بیش از گذشته نمایان شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار