رئیس اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح:

«بسیج» شاه‌کلید حل همه مشکلات کشور است

سردار «عبدالله عراقی» گفت: بسیج شاه‌کلید حل همه مشکلات کشور است و ان‌شاءالله روحیه بسیجی، دنیا را از ظلم و ستم نجات خواهد داد.
کد خبر: ۳۷۰۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۹ - 22November 2019

«بسیج» شاه‌کلید حل همه مشکلات کشور است

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سردار سرتیپ پاسدار «عبدالله عراقی» رئیس اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح، امروز (جمعه) در رزمایش اقتدار بسیجیان یزد، بسیج را شاه‌کلید حل همه مشکلات کشور دانست و اظهار داشت: ان‌شاءالله روحیه بسیجی، دنیا را از ظلم و ستم نجات خواهد داد.

وی با تأکید بر اینکه اگر روحیه بسیجی نبود، کشور می‌توانست در فتنه‌های مختلف با مشکل روبه‌رو شود، تصریح کرد: دشمن سال‌هاست که برنامه‌ریزی کرده و سازمان‌دهی می‌کند تا کشور را با مشکل روبه‌رو سازد.

فرمانده هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: بسیجیان در محلات خود به همه مسائل آشنایی دارند و اگر به‌صورت انبوه حضور داشته باشند، می‌توانند توطئه‌ها را خنثی کنند.

سردار عراقی با اشاره به وظایف مختلف بسیج، افزود: وقتی بسیج بر اساس وظایف ذاتی خود احساس تکلیف و مسئولیت کند و وارد عمل شود، می‌تواند بسیاری از توطئه‌ها را در کشور خنثی سازد.

رئیس اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح به قدرت نظامی کشور اشاره کرد و گفت: امروز توان موشکی نظام مقدس جمهوری اسلامی قادر است که از کشور عراق عبور و در دل خاک سوریه مقر داعش و النصره را با دقت مورد اصابت قرار دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار