عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

بسیج در حوزه‌های مختلف امتحان خود را به‌خوبی پس داده است

«محمداسماعیل سعیدی» گفت: بسیج در حوزه‌های مختلف امتحان خود را به خوبی پس داده و در شرایط کنونی کشور که با جنگ اقتصادی و رسانه‌ای دشمنان مواجهیم، دولتمردان باید در پیشبرد امور فرهنگی، عمرانی و حتی اقتصادی از ظرفیت عظیم بسیج استفاده کنند.
کد خبر: ۳۷۰۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳ - 23November 2019

«محمداسماعیل سعیدی» نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در تبریز با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: در طول سال‌های اخیر بسیج مردمی در برهه‌های حساس انقلاب، حضور سرنوشت‌سازی داشته و مانع تحقق نقشه‌های دشمنان شده است.

وی ادامه داد: در قضایای کوی دانشگاه، فتنه 88 و حوادث اخیر، شاهد نقش تاثیرگذار بسیج در خنثی‌سازی فتنه‌ها بودیم و این تنها گوشه‌ای از کارکرد بسیج مردمی در حراست از نظام و امنیت کشور است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به حضور ده‌ها هزار بسیجی در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: به برکت حضور آن بسیجیان، ایران اسلامی در عملیات‌های مختلف به پیروزی رسید و یک وجب از خاک کشور را به دشمنان نداد.

وی عنوان کرد: بسیج در حوزه‌های مختلف امتحان خود را به خوبی پس داده و در شرایط کنونی کشور که با جنگ اقتصادی و رسانه‌ای دشمنان مواجهیم، دولتمردان باید در پیشبرد امور فرهنگی، عمرانی و حتی اقتصادی از ظرفیت عظیم بسیج استفاده کنند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی به برکت بسیجیان زنده مانده است، متذکر شد: از تشکلات بسیج انتظار می‌رود در کنار خدمات‌رسانی به محرومین و مستضعفان، مطالبه از مسئولان و جلوگیری از انحراف‌شان را در سرلوحه کار خود قرار دهند و با جدیت هرچه تمام با سرشاخه‌های فساد مبارزه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار