فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز:

بسیج آیینه تمام نمای فرهنگ ایثار و شهادت است

سرهنگ پاسدار «موسی زارعی» با بیان اینکه بسیج و بسیجیان نماد تمامی فداکاری ها و از خودگذشتگی هستند گفت: بسیج و بسیجیان آیینه تمام نمای فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس، شهید و شهادت است.
کد خبر: ۳۷۱۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹ - 23November 2019

بسیج آیینه تمام نمای فرهنگ ایثار و شهادت استبه گزارش دفاع‌پرس از شیراز، سرهنگ پاسدار «موسی زارعی» فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز امروز در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز با بیان اینکه هفته بسیج یادآور خاطرات بسیاری در اذهان مردم ایران است اظهار داشت: اگر فرهنگ ایثار و شهادت نبود، تعریفی از بسیج نیز وجود نداشت و دفاع مقدس آیینه تمام‌ نمای فداکاری‌ها و رشادت‌های بسیجیان است.

وی گفت: آنانی که لشكر مخلص خدا بودند و چه خالصانه قدم در میعادگاه عشاق گذاشتند. خاطراتی که رابطه مستقیم با حیثیت و آبروی یک ملت و سرزمین دارد.

زارعی عنوان كرد: بسیجی واقعی است کسی که علوی باشد در همه زمینه‌ها و در وصف بسیجیان مخلص باشد وبسیج یک سازمان یا شخصیت حقیقی و حقوقی نیست بلکه یک نهاد مردمی و در دل همه احاد جامعه است.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز افزود: بسیج به‌برکت خون شهدایش شناخته می‌شود؛ بسیج یک فرهنگ، گفتمان و یک ایدئولوژِی اصیل در جهان بشریت است و حد و مرز نمی‌شناسد.

وی  از برگزاری بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه در هفته بسیج به‌همت این ناحیه از سپاه خبر داد و گفت: برگزاری محفل انس با قرآن، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری نشست‌های روشنگری، کارگاه تحکیم بنیان خانواده، برگزاری کارگاه فرزند پروری، نشست روشنگری فرهنگی انقلابی، نشست تربیتی اخلاقی، برگزاری طرح چهره به چهره، تجلیل از بسیجیان نمونه، غبارروبی گلزار شهدا، نشست پیشگیری از اعتیاد، پیاده روی و کوهپیمایی بسیجیان، نشست تحکیم بنیان خانواده ، نشست ازدواج آسان برای فرزندان (پسران و دختران)، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی ویژه برنامه‌های هفته بسیج و... از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این هفته است.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز ادامه داد: امروز هم بسیج اگر احساس کند که منافقان و دشمنان نظام قصد نفوذ در عرصه‌های تصمیم‌گیر و نفوذ سیاسی و اقتصادی و فرهنگی دارند به جد با آن‌ها مقابله می‌کند و پیش از اینکه فتنه دیگری اتفاق افتد نقشه‌ها و اهداف آن‌ها را خنثی خواهد کرد و این میسر نمی‌شود مگر با روحیه ایمان و عشق به خداوند و ولایت و داشتن روحیه فداکاری و سخت‌کوشی و روحیه علمی و داشتن تحلیل صحیح از شرایط و بصیرت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار