فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد؛

ایران سنگ بنای انقلاب علمی

سردار «مرتضی کشکولی» با اشاره به این ‌که ایران سنگ بنای انقلاب علمی را گذاشته است و بسیج علم و فناوری در لرستان باید به دنبال شناسایی نبوغ جوانان باشد.
کد خبر: ۳۷۱۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹ - 23November 2019

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، سردار «مرتضی کشکولی» در هفتمین جشنواره جهادگران علم و فناوری سازمان بسیج علمی و پژوهشی لرستان، اظهار داشت: دشمنان با هزاران شبکه ماهواره ‌ای نتوانسته اند کاری انجام دهند چراکه دل‌ های جوانان به سمت انقلاب و معنویت است.

وی با بیان اینکه دشمن به ارعاب و ترساندن مردم دل ‌خوش کرده است، اضافه کرد: هر زمانی مردم ما از یک مسئول گله‌ مند هستند دشمنان می‌خواهند با جمعیتی کم شرایط را به سمت آشوب سوق دهند.

کشکولی با یادآوری اینکه آشوبگران در خرم‌آباد به ۲۰۰ نفر نرسیدند، خاطرنشان کرد: باید فضایی برای اعتراض مردم در نظر گرفته شود، در این شرایط آشوبگران به معترضان ظلم کردند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به این‌که آینده‌ پژوهان غربی معتقد بودند انقلاب اسلامی ایران استحاله خواهد شد اما این دیدگاه آنان اشتباه بود، افزود: دیدگاه دوم آینده‌پژوهان غربی بر مهار انقلاب بود و این در حالی است که آمریکا تحمل استقلال‌طلبی ملت ایران و سایر کشورها را ندارد و می‌گوید دنیا دهکده است و ما کدخدای آن هستیم.

وی با ذکر اینکه آینده ‌پژوهان غربی معتقدند که انقلاب اسلامی ایران پرسش ‌های زیادی از غرب دارد که آنان توان پاسخگویی ندارند، ادامه داد: گزینه دیگری که آینده ‌پژوهان غربی احتمال می‌دادند این بود انقلاب اسلامی ایران تکامل و توسعه پیدا کند.

کشکولی با یادآوری اینکه تمدن لیبرال غربی جز شرارت و کشتار انسان‌ها چیزی به همراه ندارد، افزود: انقلاب ما بدون چشم‌داشتی در سوریه به ضعفا کمک می‌کند ولی در مقابل آمریکا داعش را ایجاد کرد و هزینه کرد خود را از چاه‌های نفت عراق و سوریه می‌خواهد.

این مسئول با تأکید بر این‌که آمریکا به دنبال ربودن مغزهای فکری ما و ترور دانشمندان هسته‌ای است، ادامه داد: ایران قبل از انقلاب از لحاظ علمی در حد صفر بود اما امروز با شعار «ما می‌توانیم» و با ایجاد هزاران هزار شرکت دانش بنیان به پیشرفت‌های تکنولوژیکی دست یافتیم به‌طوری‌که در صنعت هوافضا کشور اول منطقه هستیم.

فرمانده سپاه لرستان با اشاره به این ‌که ایران سنگ بنای انقلاب علمی را گذاشته است و بسیج علم و فناوری در لرستان باید به دنبال شناسایی نبوغ جوانان باشد که در این راه باید از هم ‌افزایی تمام دستگاه‌ها استفاده کند، اظهار کرد: بسیج علمی به دنبال پُر کردن خلأها باشد و باید چالش‌ها در تمام بخش‌ها را به صورت یک بانک اطلاعاتی جمع‌آوری کند چراکه بغض دشمنان از اختراعات جوانان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار