پیام تبریک استاندار کرمانشاه به مناسبت هفته بسیج؛

بسیج بزرگترین شبکه مردمی در راه خدمت به مردم و حراست از انقلاب اسلامی است

هوشنگ بازوند در پیامی به مناسبت هفته بسیج نوشت: سیج به عنوان بزرگترین شبکه مردمی از ابتدای انقلاب تاکنون در راه خدمت به مردم و حراست از انقلاب اسلامی با جانفشانی و ایثار منشاء خیر و برکت برای کشور بوده است.
کد خبر: ۳۷۱۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶ - 23November 2019

سیج بزرگترین شبکه مردمی  درراه خدمت به مردم و حراست از انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «هوشنگ بازوند» استاندار کرمانشاه امروز (شنبه) طی پیامی هفته بسیج را به تمامی بسیجیان استان کرمانشاه  تبریک گفت. دراین پیام آمده است:

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و اهداء سلام

بااحترام؛ ضمن تبریک آغاز هفته بسیج و چهلمین سالگرد تأسیس شجره طیبه بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام (ره)، بسیج در مسیر خدمت به مردم پیشرو و پیشگام است.

بسیج به عنوان بزرگترین شبکه مردمی از ابتدای انقلاب تاکنون درراه خدمت به مردم و حراست از انقلاب اسلامی با جانفشانی و ایثار منشاء خیر و برکت برای کشور بوده است و امروز نیز با تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام (ره) و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری برای سربلندی، عزت و پایداری ایران اسلامی و دفاع از اقتدار و امنیت کشور نقشی مهم بر عهده دارند.

 بسیج به تعبیر حضرت امام (ره) «لشگر مخلص خداست» که با همان روحیه بسیجی و بصیرت همیشگی در تمامی عرصه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی پیشرو و خط شکن بوده است و در شرایط تحریم نیز نقشی پویا و فعال در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی دارد.

 امروز نیز اعلام می کنیم همه ما بسیجی هستیم و با محوریت نوجوانان و جوانان برای امیدآفرینی، انسجام ملی و اقدام جهادی به منظور تعالی و پیشرفت کشور از همه توان جسمی و فکری خود استفاده خواهیم کرد.

استاندار کرمانشاه 

هوشنگ بازوند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها