نماینده ولی فقیه در استان مازندران:

وفاق بین نمایندگان سه قوه به حل مشکلات استان مازندران بسیار کمک می‌کند

آیت الله «محمدباقر محمدی لایینی» با اشاره به اینکه وفاق بین نمایندگان سه قوه از جمله موضوعاتی است که به حل مشکلات استان بسیار کمک می‌کند، گفت: در مسیر توسعه و آبادانی مازندران حامی و پشتیبان شما هستیم.
کد خبر: ۳۷۱۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱ - 23November 2019

وفاق بین نمایندگان سه قوه به حل مشکلات استان مازندران بسیار کمک می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لایینی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران در دیدار با «احمد حسین‌زادگان» از مدیریت مطلوب استاندار مازندران در امور مختلف قدردانی کرد و اظهار داشت: در ماجرای اخیر که اغتشاشگران می‌خواستند مطالبات مردم دیندار و انقلابی مازندران را به انحراف بکشانند و فضای ناامنی را در استان حاکم کنند، بصیرت مردم و مجاهدت همه نیروهای دست اندرکار و مدیریت جنابعالی در اسرع وقت موجب تداوم آرامش و یاس دشمنان شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه سلایق سیاسی مختلف می‌توانند در سایه اعتدال و همگرایی، مکمل هم در مسیر توسعه استان باشند، گفت: در جهت حل مشکلات و اعتلای بخش‌های مختلف استان باید همراه و در کنار هم باشیم.

وی با اشاره به اینکه وفاق بین نمایندگان سه قوه از جمله موضوعاتی است که به حل مشکلات استان بسیار کمک می‌کند، افزود: در مسیر توسعه و آبادانی مازندران حامی و پشتیبان شما هستیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه باید از ظرفیت بخش خصوصی بدرستی بهره برد، خاطرنشان کرد: مسایل اقتصادی، اشتغال، توسعه زیرساخت‌ها و ... که در برنامه دولت در استان قرار دارد، جدی گرفته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار