همزمان با هفته بسج؛

آیین غبارروبی گلزار شهدای امامزاده ابراهیم (ع) و شهر جعفریه قم برگزار شد+ تصاویر

آیین غبارروبی گلزار شهدای امامزاده ابراهیم (ع) و مزار شهدای شهر جعفریه قم با حضور مسئولان و بسیجیان ناحیه بسیج امام رضا (ع) و اهالی منطقه برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۱۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۸ - 23November 2019

به گزارش دفاع‌پرس از قم، همزمان با هفته بسیج، آیین غبارروبی گلزار شهدای امامزاده ابراهیم (ع) با حضور فرمانده ناحیه امام رضا (ع) و مسئول نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه برگزار شد.

حجت‌الاسلام «مهدی جوشقانیان» در این مراسم، طی سخنانی با اشاره به ویژگی‌های شهداء اظهار داشت: اصلی‌ترین وصیت شهداء ولایت مداری و دعوت از همگان برای تبعیت از ولایت فقیه بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام رضا (ع) با تأکید بر ضرورت ترویج روحیه شهادت طلبی در جامعه خاطرنشان کرد: شهداء زنده‌اند و دست ما را خواهند گرفت چرا که الگوی خود را از امام حسین (ع) گرفتند و باید در بسیج نیز روحیه شهادت طلبی و ایثار را ترویج دهیم و برنامه‌ها و فعالیت‌ها در بسیج باید رنگ و بوی شهدایی به خود بگیرد.

وی با اشاره به اینکه شهداء الگوی کاملی هستند که باید در بسیج معرفی شوند، ادامه داد: باید در بسیج نیز همانند مرام شهداء، تبعیت از ولی فقیه و پشتیبانی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان یک اصل دنبال شود.

چوشقانیان تصریح کرد: امروز حضر امام خامنه ای افرادی همانند بسیجیان را دارد که حاضرند تا جان خود را فدا کنند و با عمل به موقع و به هنگام مانع از بی بصیرتی در جامعه و علی الخصوص در بسیج شوند.

مراسم غبارروبی گلزار شهدای شهر جعفریه

همچنین در مراسم مشابهی که به مناسبت هفته بسیج با حضور امام جمعه جعفریه، فرمانده ناحیه بسیج امام رضا (ع)، جمعی از مسئولان، بسیجیان و مردم شهیدپرور این شهر برگزار شد، حجت الاسلام مهدی جوشقانیان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) به بیان ویژگی‌هایی از شهدا از جمله رشادت، بصیرت و ولایت مداری آنان پرداخت.

دو مراسم فوق با عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا و تجدید میثاق بسیجیان و اهالی منطقه با شهیدان والامقام همراه بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار