هاشمی:

نگاه سلیقه‌ای به مشکلات مانع از تحقق شعار رونق تولید است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه نگاه سلیقه‌ای به مشکلات مانع از تحقق شعار «رونق تولید» است، گفت: مسئولان باید با استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها در جهت کاهش مشکلات مردم و افزایش رونق تولید حرکت کنند.
کد خبر: ۳۷۱۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ - 24November 2019

نگاه سلیقه‌ای به مشکلات مانع تحقق شعار رونق تولید استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «محسن هاشمی» رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (یکشنبه) در صد و هفتاد و هشتمین جلسه این شورا با اشاره به حوادث هفته گذشته کشور اظهار داشت: تصمیمات جدید درباره سهمیه‌بندی بنزین باعث ایجاد التهاب در کشور، اختلال در ارائه خدمات عمومی به مردم و زیان دیدنِ کسب و کار‌های فضای مجازی شد.

وی ادامه داد: انتظار مردم و رهبر معظم انقلاب اسلامی از مسئولان، استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها برای کاهش مشکلات مردم و افزایش رونق تولید است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: حوادث اخیر در کشور نشان داد که آستانه صبر عمومی مردم کاهش یافته است و اگر تصمیمی برای کاهش انباشت نارضایتی‌ها صورت نگیرد، ممکن است با جرقه‌ای دوباره شاهد حوادثی مثل حوادث اخیر باشیم.

هاشمی با بیان اینکه نگاه سلیقه‌ای به مشکلات مانع از تحقق شعار رونق تولید است، گفت: به عنوان مثال وجود ۱۰ کارخانه ساخت اتوبوس و مترو در کشور است که از این ظرفیت به خوبی استفاده نمی‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: اگر تکالیفی که در شورای اقتصاد و دولت به تصویب رسیده است؛ اجرا شود شاهد کاهش نارضایتی‌ها و آلودگی هوا و افزایش استفاده از وسایل نقلیه عمومی خواهیم بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار