الله‌قلی‌زاده در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

بسیج روحیه ایثار و فداکاری را در جامعه زنده نگه داشته است

نماینده مردم کلیبر در مجلس شورای اسلامی گفت: در حوادث و بلایای طبیعی، بسیجیان در امدادرسانی و کمک به آسیب‌دیدگان حضور چشمگیری دارند و این نشان می‌دهد به برکت بسیج همچنان روحیه ایثار و فداکاری زنده مانده است.
کد خبر: ۳۷۱۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳ - 24November 2019

«قلی الله‌قلیزاده» نماینده مردم کلیبر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در تبریز ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: بخشی از پیشرفت‌های ایران اسلامی مدیون بسیج بوده و این قشر میلیونی در تحقق اهداف و آرمان‌های نظام سهم ویژه‌ای داشته است.

وی ادامه داد: عده‌ای می‌خواستند بسیج در دوران دفاع مقدس محصور بماند اما به برکت تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی بعد از دوران دفاع مقدس نیز بسیج در عرصه‌های مختلف نمود یافت و اکنون به‌عنوان تشکیلاتی منجسم و صاحب ایده در حوزه‌های مختلف مطرح است.

نماینده مردم کلیبر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اکنون بسیجیان فرهیخته در صف اول آگاه‌سازی جامعه و جنگ رسانه‌ای با دشمنان نظام قرار گرفته‌اند، عنوان کرد: بسیجیان افرادی صاحب فکر و نظریه‌های نوین هستند و نه‌تنها باوری به افراط و تحجر ندارند، بلکه از روشنفکرترین افراد جامعه‌اند.

وی ابراز داشت: در حوادث و بلایای طبیعی، بسیجیان در امدادرسانی و کمک به آسیب دیدگان حضور چشمگیری دارند و حتی در امر اسکان موقت و دائمی نیز پیشتازند و این نشان می‌دهد همچنان روحیه ایثار و فداکاری بدون چشمداشت‌های مالی در کشور جاری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار