فراهانی تأکید کرد؛

لزوم پایداری شبکه ارتباطی سازمان مدیریت بحران شهر تهران

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم توجه به تأمین اینترنت و پایداری شبکه ارتباطی سازمان مدیریت بحران شهر تهران تأکید کرد.
کد خبر: ۳۷۱۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵ - 24November 2019

لزوم پایداری شبکه ارتباطی سازمان مدیریت بحران شهر تهرانبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مجید فراهانی» رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (یکشنبه) در صد و هفتاد و هشتمین جلسه این شورا با اشاره به مشکل قطع شدن اینترنت در تذکری اظهار داشت: متأسفانه در خلال تصمیم اندیشیده شده برای مهار اغتشاشات در هفته گذشته توسط شورای امنیت کشور، سیستم‌های آنلاین سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران قطع شده است.

وی ادامه داد: عدم دسترسی سازمان مدیریت بحران به اینترنت در این مدت نه‌تنها غیر منطقی و تعجب‌برانگیز بود، بلکه می‌توانست با بروز یک حادثه طبیعی اعم از سیل، زلزله، آتش‌سوزی بزرگ و... پایداری شهر را در برابر این حوادث مختل کند و زیر سوال ببرد.

فراهانی با بیان اینکه لازم است برای جلوگیری از تکرار این مشکل، تدابیر ویژه‌ای اندیشیده شود، گفت: سازمان مدیریت بحران و مراکز امدادی در این‌گونه موارد و تصمیم‌گیری‌ها باید استثنا باشند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: توجه به تأمین اینترنت و پایداری شبکه ارتباطی سازمان مدیریت بحران شهر تهران، مراکز امدادی و سایر مراکزی که عملکرد مشابهی دارند، امری مهم است و به همین دلیل، به وزیر کشور که اخیراً ریاست بحران شهر تهران از سوی شهردار تهران به وی سپرده شده است در این خصوص تذکر می‌دهم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها