مسئول نهاد نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه کربلا:

مسئولان در پیروی از ولایت فقیه از مردم درس بگیرند

حجت‌الاسلام «یدالله غلامی» از مسئولان خواست تا از ملت اطاعت و پیروی از ولایت را درس بگیرند و گفت: مردم سراسر کشور به ویژه استان مازندران در راهپیمایی حمایتی از مواضع رهبری سنگ تمام گذاشتند.
کد خبر: ۳۷۱۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳ - 24November 2019

درایت ولایت و هوشیاری ملت و مسئولان مانع از ورود به برجام‌های دیگر شدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «یدالله غلامی» مسئول نهاد نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه کربلا امروز در راهپیمایی مردم ساری در حمایت از مواضع رهبری، برجام را یک تاکتیک دشمن برای مهار انقلاب بیان کرد و اظهار داشت: دشمن برای ادامه کار برنامه‌ریزی کرده بود و برجام، ۲، ۳ و ۴ به راه انداخت تا ایران بپذیرد قدرت منطقه‌ای نیست و در نقشه جدید خاورمیانه دخالت نکند و از حماس و حزب الله حمایت نکند تا آمریکا بتواند قلب دنیا را در اختیار داشته باشد.

وی افزود: آمریکا برای آقایی و کدخدایی دنیا هزینه کرد و رسانه‌های آنها در حال تفهیم این مسئله هستند که ایران دارای مشکل است، ولی پول‌های مردم را در جای دیگر هزینه می‌کند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه کربلا ادامه داد: دشمن می‌خواست با امضای برجام که نقش متعفن و روی دست مانده ما است اهدافش را تامین کند ولی درایت ولایت و هوشیاری ملت و مسئولان سبب شد تا وارد معرکه‌های دیگر دشمن نشویم و برجام‌های دیگر را امضاء نکنیم.

وی ادامه داد: آمریکا می‌خواست منطقه را بگیرد و فرزند نامشروعش رژیم صهیونیستی را دارای امنیت کند ولی دید نفوذ منطقه‌ای ایران بیشتر شده و در یمن، سوریه، خاورمیانه و جای‌جای دنیا نفوذ معنوی ایران افزایش پیدا کرده و فرزندان نامشروع آمریکا در سرزمین اشغالی فلسطین امنیت خود را از دست داده‌اند.

غلامی یادآور شد: دشمن با آمدن ترامپ به براندازی روی آورده و با برگرداندن تحریم‌ها و ایجاد بسترهای نارضایتی عمومی سعی کرد اهداف خود را دنبال کند و ما توانستیم با همه دشمنی دشمنان در جایی بایستیم که قدرت دفاعی ما از قدرت بازدارندگی بالاتر است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه کربلا با تاکید بر هوشیاری و داشتن بصیرت گفت: دشمن پیوسته در جنگ و ستیز با ما است تا ما را از دین برگرداند.

این مسئول خواستار انجام درست اصلاح قیمت بنزین شد و بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی خواستار حل مشکلات اقتصادی مردم هستند و نباید این بخش از فرمایشات رهبری را غافل شویم.

غلامی با تاکید بر کاهش مشکلات اقتصادی مردم و جدیت در این بخش اضافه کرد: طرح اصلاح قیمت بنزین نباید بر قیمت اجناس و تورم اثرگذار باشد و مسئولان و دلسوزان باید تلاش کنند و در نقد مسئله نیز باید هوشمندانه عمل کرد و انتقادکنندگان از سوء استفاده اراذل و اوباش باخبر باشند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه کربلا از مسئولان خواست تا از ملت اطاعت و پیروی از ولایت را درس بگیرند، متذکر شد: مردم سراسر کشور به ویژه استان مازندران در راهپیمایی حمایتی از مواضع رهبری سنگ تمام گذاشتند و در دوگانه‌های معامله با انقلاب از حقوق دیگر خود به نفع نظام و انقلاب صرفنظر خواهیم کرد، زیرا اصل نظام، انقلاب و ولایت حفظ شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار