سردار فدوی:

افزایش مأموریت‌های سپاه در برخورد با مفسدان اقتصادی/ باید اینترنت و سیستم عامل بومی داشته باشیم

جانشین فرمانده کل سپاه با تأکید بر لزوم بهره‌مندی کشور از اینترنت و سیستم عامل بومی گفت: می‌دانیم که بیشترین حجم اطلاعات مرتبط با اغتشاشات اخیر، در شبکه‌های اجتماعی از کدام نقطه جغرافیایی بوده و کدام همسایگان از اغتشاشگران پشتیبانی می‌کردند.
کد خبر: ۳۷۱۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴ - 24November 2019

میزان فعالیت‌های سپاه در برخورد با مفسدان اقتصادی افزایش یافته است/ باید اینترنت و سیستم عامل بومی داشته باشیمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار دریادار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه صبح امروز در نشست خبری که در حاشیه اجتماع بانوان بسیجی در سالن وزارت کشور برگزار شد، در پاسخ به سوال دفاع‌پرس مبنی بر مأموریت جدید سپاه در زمینه دستگیری مفسدان اقتصادی اظهار داشت: سپاه به عنوان ضابط قوه قضاییه در برخورد با مفسدان اقتصادی عمل می‌کند و این در حالی است که اطلاعات سپاه در اواخر سال گذشته و اوایل امسال ساختار و سازمان خود را تغییر داد و این باعث شد تا توانمندی آن افزایش یابد؛ البته در کنار این موضوع، مأموریت‌هایی هم از سوی فرمانده معظم کل قوا به این سازمان ابلاغ شده و به همین خاطر میزان فعالیت‌های سپاه در این زمینه‌ها افزایش یافته است.

وی در ادامه درباره اغتشاشات هفته گذشته نیز بیان کرد: در اغتشاشات هفته گذشته هرچند آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها در آن دخیل بودند، اما با وجود این، توانستیم ظرف مدت ۴۸ ساعت تلاش‌های اشرار را با شکست مواجه کنیم.

سردار فدوی ادامه داد: نقش‌آفرینی اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها در اغتشاشات اخیر، ادعای ما نیست، بلکه خود آن‌ها به این موضوع معترف هستند.

وی همچنین اظهار داشت: طبق بررسی‌هایی که انجام دادیم، می‌دانیم که بیشترین حجم اطلاعات مرتبط با توطئه اخیر، در شبکه‌های اجتماعی از کدام نقطه جغرافیایی بوده و همچنین می‌دانیم که کدام همسایگان علی‌رغم مسلمان بودن، از اغتشاشگران پشتیبانی می‌کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: آمریکایی‌ها از اینکه اینترنت را قطع کردیم، وحشت کردند؛ چون اشرار با استفاده از اینترنت و سیستم عامل آن‌ها، فعالیت‌های خود را سازماندهی می‌کردند و این در حالی است که ما می‌بایست تاکنون اینترنت و سیستم عامل بومی می‌داشتیم؛ اما تاکنون در این زمینه کوتاهی کرده‌یم.

سردار فدوی در ادامه با بیان اینکه ۴۰ سال است آمریکا علیه انقلاب اسلامی خباثت می‌کند و شکست می‌خورد، افزود: در همین اغتشاشات اخیر خباثت و شیطنت آمریکایی‌ها و دنباله‌رو‌های آنان بار دیگر مشخص شد و این هم موضوعی است که خودشان به آن اعتراف کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه پیام ما همان پیام ۴۰ سال پیش است با این تفاوت که ما هر روز قوی‌تر می‌شویم، عنوان کرد: سران فرانسه که ۱۱ ماه است درگیر تظاهرات‌هایی هستند که فقط مردم فرانسه منشا آن هستند و هیچ دولت خارجی از آن پشتیبانی نمی‌کند و حتی یک بار هم یکی از تظاهرات‌کنندگان فرانسوی جسارتی به پلیس فرانسه نکردند و از خطوط قرمز هم عبور نکردند، چه غلطی راجع به این تظاهرات‌ها انجام دادند که امروز می‌آیند از آشوب‌هایی که خودشان سرمنشا آن در ایران بودند، دفاع می‌کنند.

وی ادامه داد: ما یک خباثت و شرارتی را که آمریکایی‌ها، فرانسوی‌ها، انگلیسی‌ها، آلمانی‌ها و عربستانی‌ها در آن دخیل بودند، ۴۸ ساعته به سرانجام قطعی رساندیم و آن‌ها را شکست دادیم، ولی فرانسوی‌ها ۱۱ ماه است نتوانستند اعتراضات داخلی خودشان را که هیچ اثری از شرارت و آشوبگری در آن‌ها نیست، کنترل کنند.

سردار فدوی گفت: آمریکایی‌ها، فرانسوی‌ها و انگلیسی‌ها قابل اصلاح نیستند و حتما خباثت خود را مثل ۴۰ سال گذشته ادامه می‌دهند، اما ما هم مثل همیشه آن‌ها را شکست می‌دهیم.

جانشین فرمانده کل سپاه بیان داشت: سپاه و بسیج به عنوان یک شاکله اساسی انقلاب اسلامی، در همه زمینه‌هایی که پاسداری از انقلاب اسلامی اقتضا کند، حتما با قوت وارد می‌شوند و بنا بر اعتماد به وعده خداوند حتما موفق خواهند شد.

سردار فدوی با بیان اینکه در جریان آشوب‌های اخیر، پاسخ‌های ما به دشمنان متناسب با اقداماتی است که از سوی آن‌ها صورت گرفته است، گفت: ما اگر بخواهیم از توانمندی‌های مختلفی که در انقلاب اسلامی وجود دارد استفاده کنیم، می‌توانیم در ریزترین مطالب همه کشور‌ها وارد شویم، اما این کار را نمی‌کنیم، چون اسلام اجازه نمی‌دهد.

وی در ادامه با تاکید بر توانمندی‌های سایبری ایران گفت: دشمنان ما ۱۰ سال دیگر هم تلاش کنند به گرد پای توانمندی سایبری ایران نمی‌رسند.

سردار فدوی در ادامه با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی متناسب با خباثت‌هایی که از سوی دشمنان انجام شد، جواب‌هایی داده خواهد شد، بیان داشت: همه مزدورانی که با صراحت اعتراف کردند از طرف آمریکا مزدوری انجام می‌دادند را دستگیر کردیم و امیدواریم سیستم قضایی کشور هم آنها را به اشد مجازات برساند.

وی با بیان اینکه در لحظات اول روز شنبه، مردم اعتراض خود را انجام دادند و این اعتراض قطعا حق مردم بود، گفت: حتما مردم عادی اعتراض‌هایی داشتند و این اعتراض‌ها بدیهی بود اما اعتراض‌ها اگر به صورت طبیعی ادامه پیدا می‌کرد حتما شرایط بهتری برای پیگیری آن وجود داشت زیرا یک مشت از اشرار به میدان آمدند و علیه اموال و جان مردم اقدام کردند و اعتراضات را به انحراف کشاندند.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: اموال عمومی، بانک‌ها، پمپ‌بنزین‌ها، فروشگاه‌ها و کارگاه‌ها همگی برای مردم بودند ولی توسط اشرار تخریب و‌ سوزانده شدند؛ ما در سپاه به صورت زنده با تمام کشور در تماس بودیم و فیلم‌های همه دوربین‌ها را داریم و قطعا همه اشرار شناسایی می‌شوند.

وی با بیان اینکه اشرار باید از مال خودشان، خیلی از خسارت‌هایی را که به مردم زدند جبران کنند، افزود: باید شرایطی فراهم شود که اعتراض مردم از راه و مجرای خودش به گوش مسئولان برسد؛ در جریان اخیر، خیلی از مردم در حالی‌که از فاصله یک یا یک‌نیم متری از پشت به آنها شلیک شده، کشته شده‌اند و این یعنی گلوله از میان آنها شلیک شده است؛ به عبارت دیگر اشرار با کُلت‌های خفیف خود از پشت مردم را می‌کشتند و این قطعا برای مردم تشریح خواهد شد.

سردار فدوی همچنین درباره ورود ناو هواپیمابر آمریکا به خلیج‌فارس هم گفت: آمریکایی‌ها از سال ۱۸۳۵ در خلیج فارس هستند، اما در این قصه جدید ناو هواپیمابر آمریکا بیش از ۴ ماه پیش به قصد آمدن به خلیج فارس در اقیانوس هند توقف کرده بود و ماه‌ها در شمال اقیانوس هند به سر می‌برد و جرات نمی‌کرد به خلیج فارس بیاید درحالی‌که تا قبل از این سال‌های طولانی آمریکا‌یی‌ها ناو‌های هواپیمابر در خلیج فارس داشتند.

وی در پایان گفت: آمریکایی‌ها فکر می‌کردند توطئه‌هایشان در جریان فتنه اخیر به ثمر می‌نشیند، لذا ناو آبراهام لینکلن به دلیل کد دادن به شرور‌هایی که این فتنه را برقرار کردند، وارد آب‌های منطقه شد، ولی این حضور هیچ اثری نداشت.

انتهای پیام/۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها