سردار طاهری خبر داد؛

کشف یک تُن و ۳۲۸ کیلو مواد مخدر در سراوان

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه پلیس با سوداگران مرگ در شهرستان سراوان و کشف یک تُن و ۳۲۸ کیلو مواد افیونی خبر داد.
کد خبر: ۳۷۱۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲ - 24November 2019

کشف یک تُن و ۳۲۸ کیلو مواد مخدر در سراوانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمد طاهری» جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح این خبر اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از جا به جایی محموله مواد مخدر از مناطق مرزی به این شهرستان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند قاچاق مواد افیونی، ساعت ۲۱:۳۰ شب گذشته قاچاقچیان را که با یک خودرو وانت نیسان و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در مسیر سراوان به خاش در تردد بودند شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین با ماموران انتظامی درگیر و با آتش پر حجم تکاوران پلیس، ضمن رها کردن خودرو‌ها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

سردار طاهری بیان داشت: در این عملیات ماموران یکی از قاچاقچیان را دستگیر و در بازرسی از خودرو‌ها یک تُن و ۳۲۶ کیلو و ۱۲۰ گرم تریاک و دو کیلو و ۵۰ گرم هروئین کشف کردند.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای این باند مسلحانه قاچاق خاطرنشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی با هوشیاری کامل در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق حضور فعال دارند و در راه مبارزه با مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز در جامعه از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار