بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی؛

تفکر بسیجی در رفتار مستضعفین سایر نقاط جهان تبلور یافته است

در بخشی از بیانیه اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی که به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین صادر شده است، آمده: عمق راهبردی فرهنگ و تفکر بسیجی فراتر از مرز‌های انقلاب و کشور اسلامی هم اینک در رویکرد و رفتار مستضعفین سایر نقاط جهان تبلور یافته است.
کد خبر: ۳۷۱۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵ - 24November 2019

تفکر بسیجی در رفتار مستضعفین سایر نقاط جهان تبلور یافته استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی به مناسبت پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی (ره) بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به این شرح است:

پنجم آذر ۱۳۵۸ و صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین یکی از نقاط عطف انقلاب و ایران عزیز است که گذر زمان و رویارویی پیروزمندانه و سرافرازانه کشور در عرصه مقابله با تهدیدات و بحران‌های فراروی نظام و میهن اسلامی، عظمت و عمق راهبردی و تاریخ ساز آن را هویدا ساخت.

نقش آفرینی‌ها و کارکرد‌های بسیج طی ۴۰ سال حماسه سازی‌های جاودانه آن در ۸ سال دفاع مقدس و سپس رویارویی هوشمندانه و سلحشورانه با فتنه آفرینی‌ها و بحران سازی‌های گوناگون استکبار جهانی و جبهه معاندین نظام و گره گشایی از مشکلات جامعه و ملت ایران در مقاطع سخت و حساس که الگوی فکری و عملی بسیجیان را برای همیشه مفید و هدایت بخش نسل‌های میهن اسلامی قرار داده حقیقتی انکارناپذیر است.

عمق راهبردی فرهنگ و تفکر بسیجی فراتر از مرز‌های انقلاب و کشورهای اسلامی هم اینک در رویکرد و رفتار مستضعفین سایر نقاط جهان تبلور یافته است. نیرو‌های بسیج مردمی در کشور عراق و سوریه و لبنان و یمن با الگو گرفتن از تفکر بسیج در ایران اسلامی هم اکنون به وزنه‌ای در مبارزه با سرکردگان تکفیر و ارتداد و داعش تبدیل شده است و توانسته است که ضربات سختی بر پیکره این جرثومه غربی صهیونستی وارد و آن را ریشه کن نماید.

با عنایت به نقش پررنگ نیرو‌های بسیج مردمی در دفاع مقدس و عرصه‌های گوناگون دفاع از انقلاب و نظام اسلامی، اداره کل حفظ آثار به عنوان متولی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مروج فرهنگ ایثار و شهادت با تبریک فرارسیدن هفته بسیج به آحاد بسیجیان سلحشور و مخلص و تجلیل از شهیدان و حماسه سازان این نهاد مردمی در عرصه‌های مختلف، یاد و خاطره همه آن‌ها را گرامی می‌دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار