فعال فرهنگی و پژوهشگر جنگ نرم:

فردا جهانیان نظاره‌گر تجدید خاطرات تاریخی حضور تهرانی‌ها در میدان انقلاب خواهند بود

علی‌محمد نائینی با تاکید بر اینکه فردا همه جهانیان نظاره‌گر تجدید خاطرات تاریخی حضور تهرانی ها در میدان انقلاب اسلامی خواهند بود، گفت: قطعا حضور حماسی مردم تهران معادلات دشمن را تغییر خواهد داد.
کد خبر: ۳۷۱۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲ - 24November 2019

فردا جهانیان نظاره‌گر تجدید خاطرات تاریخی حضور تهرانی‌ها در میدان انقلاب خواهند بودبه گزارش گروه سایر ‌رسانه‌های دفاع‌پرس، علی‌محمد نائینی فعال فرهنگی و پژوهشگر جنگ نرم در گفت‌وگویی با اشاره به راهپیمایی بزرگ مردم تهران در اعتراض به ناآرامی های اخیر کشور اظهار داشت: در تاریخ انقلاب اسلامی صحنه‌های بی بدلیلی از حضور دشمن‌شکن مردم ایران با قدم‌های استوار و فریادهای رسا دیده‌ایم. حماسه‌هایی که در حافظه تاریخی ملت ایران ماندگار و سندی بر رسوایی فتنه‌گران جهانی شد.

وی افزود: مردم تهران هم نشان داده‌اند در آفرینش این حماسه ها قله‌ای عمل می‌کنند و واکنش‌هایی با تاثیر مقیاس جهانی دارند. همچنان‌که برای انزجار از مداخلات آمریکای جنایتکار و مزدوران داخلی آن و مقابله با فتنه بسیار پیچیده طراحی شده جهانی در سال ۱۳۸۸ مردم ایران به میدان آمدند و به ویژه تهرانی‌ها یک خاطره حماسی و عاشورایی و تاریخی را در نهم دی در همین میدان انقلاب اسلامی تهران به ثبت رساندند. تهرانی‌ها فردا نشان خواهند داد که هرگاه لازم باشد حماسه‌های تاریخی حضور تکرار می‌شود.

نائینی با بیان اینکه در حوادث اخیر هم دشمن همه ظرفیت‌ها و داشته و تجارب خود را با بهره‌گیری از مزدوران داخلی به میدان آورد تا با یک توطئه جهانی طراحی شده یک مخاطره جدی امنیتی به وجود آورد ولی مردم ایران در سراسر کشور با هوشمندی معادلات دشمن را بهم ریخت، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران همیشه از حمایت‌های به موقع و آگاهانه ملت ایران برخوردار بوده و بهترین ثروت ملی که عمق راهبردی مردمی است از آن برخوردار است.

این فعال فرهنگی و پژوهشگر جنگ نرم با تاکید بر اینکه فردا همه جهانیان نظاره‌گر تجدید خاطرات تاریخی حضور تهرانی ها در میدان انقلاب اسلامی خواهند بود، خاطرنشان کرد: قطعا حضور حماسی مردم تهران معادلات دشمن را تغییر خواهد داد و این حضور می‌تواند تاریخ‌ساز و خنثی‌کننده یک توطئه جهانی باشد.

وی افزود: مردم متدین، انقلابی و با بصیرت تهران می‌دانند حضور قدرتمند آن‌ها، نمایش اوج شکوه و اقتدار جمهوری‌اسلامی ایران است و حضور فردا یک‌بار دیگر نظام محاسبات دشمن را در هم خواهد ریخت.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 801

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار