فرمانده سپاه عشایر فارس خبر داد؛

اجرای 200 برنامه در هفته بسیج میان عشایر فارس

سرهنگ پاسدار «عیسی افسری» با بیان اینكه شعار هفته بسیج امسال «۴۰ سال خدمت، جهاد و شهادت» اعلام شده گفت: ۲۰۰ برنامه میان عشایر استان فارس به مناسبت هفته بسیج برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۷۱۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸ - 24November 2019

اجرای200 برنامه در هفته بسیج میان عشایر فارسبه گزارش دفاع‌پرس از شیراز، سرهنگ پاسدار «عیسی افسری» فرمانده سپاه ناحیه عشایر استان فارس امروز در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز با بیان اینكه شعار هفته بسیج امسال «۴۰ سال خدمت، جهاد و شهادت» اعلام شده،‌ اظهار داشت: بسیج در دوران دفاع مقدس در عرصه جنگ سخت و بعد از آن در حوزه جنگ نرم ورود كرد و خوش درخشید و امروز نیز بسیج در حوزه خدمت‌رسانی اقدامات متعددی انجام می‌دهد.

افسری با تأكید بر اینكه عملیات مرد‌م‌یاری بسیج یک نوع كار جهادی است، گفت: امروزه سازمان بسیج این كار را به‌صورت هدفمندتری دنبال می‌كند یعنی گروه‌های جهادی را در تمام نواحی مقاومت بسیج سراسر كشور راه‌اندازی كرده و هر كدام از این گروه‌ها در محدوده‌های استحفاظی پایگاه‌های مقاومت بسیج به مردم‌ خدمت‌رسانی می‌كنند.

فرمانده سپاه عشایر فارس همچنین به تشریح برنامه‌های هفته بسیج در میان قشر عشایر این استان پرداخت و گفت: بیش از ۲۰۰ برنامه طی این ایام در پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه عشایر در سراسر استان اجرا می‌شوند.

وی اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم عشایری، اجرای برنامه‌های تحکیم خانواده در حوزه سلامت زندگی، سبک زندگی، خدمات مشاوره‌ای و روان‌شناسی مقابله با اعتیاد، برپایی نشست‌های روشنگری، یادواره شهدا، برگزاری جشنواره فرهنگی، ورزشی، اجرای برنامه میقات صالحین و شركت در تجمع بزرگ بسیجیان در روز ۵ آذر را از جمله برنامه‌های هفته بسیج در سپاه عشایر اعلام كرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار