نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

برخی عناصر داخلی با اندیشه‌های غربی فرودگاه خواسته‌های دشمنان شده اند

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در این ۴۰ سال دشمنان انقلاب از همه گزینه‌های روی میز خود بهره بردند و از هر روزنه‌ای وارد کشور شدند و در داخل نیز متأسفانه عده و عناصری با اندیشه‌های غربی فرودگاه خواسته‌های آن‌ها شدند که بدتر از بیرونی‌ها عمل می‌کنند.
کد خبر: ۳۷۱۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۱ - 24November 2019

برخی عناصر داخلی با اندیشه های غربی فرودگاه خواسته های دشمنان شده اندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین «سید علیرضا عبادی» امروز در جشنواره سراسری جهادگران علم و فناوری سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: سایر موجودات غیر از انسان در حرکت از مبدأ به مقصد هم محدودیت دارند و هم همه آنچه که لوازم شان است به صورت طبیعی یا غریزی عمل می کنند.

وی افزود: تشکیلات ستارگان و منظومه شمسی و زمین و چهارفصل دقیق به آنچه که باید عمل می کند، گیاهان نیز همین گونه هستند.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه بشر یک موجود نامتناهی است، ادامه داد: بشر باید از این همه موجوداتی که برایش خلق شده بهره برداری کند و تنها راه آن هم علم است.

عبادی گفت: انسان بر اساس مطامع نفسانی جای اینکه راه پیامبران را بگیرد و با علم همه مقاصد تاریک را روشن کند، اما خود را زمین گیر کرده است که مخصوصا در بعثت حضرت رسول(ص) که زمینه مساعدی پیش آمد برای رشد نوع انسان و چقدر سختی ها حاصل شد ولی باز هم انسان نتوانست حداکثر استفاده را ببرد.

وی با بیان اینکه حدیث می فرماید علم واجب است و این علم واجب است یک دستور تشریعی نیست، بلکه این حاکی از یک اصل تکوینی است، تصریح کرد: امروز ما حدیث نبوی را با همه وجود لمس می کنیم که بدون دانش حتی نمی شود زنده بود، جامعه ای که دانش ندارد یا باید برده باشد یا اگر بخواهد یک دانش داشته باشد نابودش می کنند و متأسفانه دشمنان ضایعاتی پیش آوردند که به وسیله ی خود مسلمانان، کاروان رشد علم زمین گیر شد و جهت آن نیز این بود که آن افرادی که منبع علم بودند خانه نشین شدند و یک عده افرادی که به دنبال مطامع نفسانی، هوس ها، مال و شهرت بودند، میدان دار مسلمانان شدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صتریح کرد: منبع علمی غربی ها غالبا منابع علمی مسلمین است که به صورت نسبی به دست آن ها افتاد و وقتی از علم مسلمانان مجهز شدند رسما برای عقب نگه داری جامعه مسلمین دست به هر اقدامی زدند لذا در قرن های اخیر خیلی آسیب دیده ایم.

عبادی خاطرنشان کرد: جامعه ای که امروز دانش نداشته باشد باید تحت الحمایه قرار گیرد و به عنوان برده زندگی کند زیرا اگر بخواهد مستقل باشد نابودش می شود.

وی یادآور شد: در این 40 سال دشمنان انقلاب از همه گزینه های روی میز خود بهره بردند و از هر روزنه ای وارد کشور شدند و در داخل نیز متأسفانه عده و عناصری با اندیشه های غربی فرودگاه خواسته های آن ها شدند که بدتر از بیرونی ها عمل می کنند، و این باعث شد تا آسیب های فراوانی شامل حال کشور شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در درون انقلاب حرکتی بر خلاف حرکت های حاشیه ای و جانبی و دگر اندیش ها، به وجود آمد که یک حرکت ناب انقلابی - اسلامی بود و این از خود انقلاب کمتر نیست و آن تفکر بسیجی است، گفت: بخشی از تفکر بسیج به رشد علمی برمی گردد، متأسفانه به خاطر بعضی ندانم کاری ها، زحمات دانشمندانی با تفکر بسیجی حال می خواهد احمدی روشن باشد و یا شهید مطهری ها باشد، توسط دشمنان داخل و خارج به هدر می رود.

عبادی گفت: تداوم تفکر بسیجی با همه نامهربانی ها، مایه امید است زیرا ثبات انقلاب به تفکر بسیجی بستگی دارد.

وی تصریح کرد: تفکر بسیجی مایه‌ حیات ماست و شرط آن در مقابل افکار انحرافی این است که گذشته از کاری که انجام می گیرد در هر بخشی گسترش یابد چون ما از طریق کمیت و اعداد و ارقام نیز به تفکر بسیجی نیاز داریم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بسیج علمی را از مهمترین شاخه های بسیج دانست و گفت: امیدواریم روزی از آسیب ها و محدودیت هایی که از درون می بینیم خارج شویم، تا شاهد نباشیم که برای ما برجامی بسازند که دانش و تکنیک ما را محدود کند و سپس همه ی امتیازات ما را تخلیه و کوچک ترین همکاری را نیز با ما نکنند و در واقع ما را به بازی بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها