مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

مردم قدرتمندانه صف‌شان را از اغتشاشگران آن سوی مرزها جدا کردند

سردار «عبدالله ملکی» گفت: با یک کلام و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مردم ما که مطالبه داشتند و در اثر تحریم در فشار شدید اقتصادی‌اند قدرتمندانه صف‌شان را از اغتشاشگران آن سوی مرزها جدا کردند.
کد خبر: ۳۷۱۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰ - 24November 2019

مردم بسیار زیبا و قدرتمندانه صف‌شان را از اغتشاشگران آن سوی مرزها جدا کردندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در سپاه بهشهر اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی روی سه مولفه اساسی ارزش‌های الهی، ولایت فقیه و مردم استوار است و هر کدام از این پایه‌ها اگر دچار تزلزل شود، نظام متزلزل می‌شود.

وی با بیان اینکه بدون ارزش های الهی، اعتقادات و روحیات دینی  محکوم به شکست هستیم، افزود: بعضی از انقلاب‌ها در جهان بدون رهبری فراموش شدند ولی نظام مقدس جمهوری اسلامی در این 40 سال هر روز با قدرت ولی فقیه ایستاد و نگاه ما به ولی فقیه نگاه آرمانی است.

این مسئول با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در چند جمله کوتاه فرمودند که من سر رشته‌ای در رابطه با موضوع بنزین ندارم اما کارشناسان بحث کردند و سران سه قوه تصمیم گرفتند و من حمایت کردم، گفت: اگر حمایت حضرت امام خامنه ای نبود شاید قضیه اغتشاشات بیشتر از این بود و مشکلات ما بیشتر.

وی ادامه داد: با یک کلام و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مردم ما که مطالبه داشتند و در اثر تحریم در فشار شدید اقتصادی‌اند قدرتمندانه صف‌شان را از اغتشاشگران آن سوی مرزها جدا کردند.

این مسئول با اشاره به اینکه بسیجی، بسیجی است و فرقی نمی‌کند از چه قشری باشد، گفت: ارتشی، نیروی انتظامی، روحانی، کارمند اداره بازرگانی هم بسیجی است و امروز این تفکر بسیجی است که میدان دار است.

وی با عنوان اینکه شهیدانی چون صیاد شیرازی و مهرزادی، خلعتبری و الهی با تفکر بسیجی به این مقام رسیده‌اند، افزود: تفکر بسیجی که همراه با شور و بصیرت است، انقلاب اسلامی را بیمه کرد.

وی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد به ما ضربه‌هایی وارد کند، افزود: ما محکم ایستاده‌ایم و اگر با خدا باشیم و به آرمان های خط سرخ شهدایی وصل شویم که برای عاشورا و فرهنگ عاشورا جان خود را تقدیم کردند و این خط را ادامه بدهیم بیمه‌ هستیم.

این مسئول با بیان اینکه بسیجیان و مردم در هشت سال دفاع مقدس پشت سر امام راحل ایستادند و در جنگ تحمیلی پیروز شدند، گفت: اگر امروز هم پشت‌سر ولی فقیه باشیم قطعا پیروز میدان خواهیم بود.

وی به نقش بسیج در زمان جنگ و بعد از جنگ اشاره کرد و افزود: در دوران جنگ، در کردستان بسیجیان شیعه و سنی در کنار هم در یک سنگر با ضد انقلاب و اشرار جنگیدند و بعد از جنگ نیز در سنگر سازندگی، سلامت و فرهنگی وارد میدان شدند و با پای دل به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

ملکی به نقش بسیج در امدادرسانی به سیل‌زدگان اخیر در مازندران اشاره کرد و گفت: بسیجیان کارهای بزرگی کردند و بسیج در موضوعات امنیتی هم سینه چاک جلو می‌روند و جان‌شان را برای قرآن، عترت، مردم و ولایت فقیه می‌دهند و دشمن می‌خواهد این سرمایه‌های اجتماعی را از ما بگیرد و باید مواظب باشیم و خوب مدیریت کنیم.

وی با بیان اینکه جوانان سرمایه‌های ما هستند و با کسانی که از آن سوی مرزها خط می‌گیرند با اقتدار با آنها برخورد می‌کنیم، همانگونه که ابرقدرت بزرگی چون آمریکا را خسته و گرفتار کردیم.

این مسئول ادامه داد: در پنجم آذر که امام فرمان تشکیل بسیج داد همه مردم بسیجی شدند و اگر 20 میلیون جوان داریم باید 20 میلیون تفنگدار داشته باشم و این قدرت باید حفظ شود.

وی تصریح کرد: کشوری که بیش از 220 هزار شهید تقدیم کرده است، در برابر ابرقدرت های جنایتکار و استکبار جهانی و نظام سلطه مثل شیر ایستاده و جبهه اسلام و بسیج ما جهانی شده و امروز در یمن، عراق، سوریه، پاکستان و افغانستان نیز بسیج شکل گرفته است.

ملکی با بیان اینکه در اعلام موضوع بنزین بی‌تدبیری شد و فضا را از قبل آماده نکردیم، گفت: باید تبلیغات درستی انجام می‌دادیم که یک دفعه به مردم شوک وارد نشود و الحمدلله مدیریت شد و کمتر 48 ساعت جمع شد.

مدیرکل حفظ آثار مازندران با تأکید بر تکریم ارباب رجوع در ادارات، گفت: مدیران موظف هستند به مردم احترام بگذارند و با نگاه آرمانی و انقلابی به مردم کمک کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار