استاندار مازندران:

مردم مازندران در پیروی از ولایت و حمایت از اقتدار و امنیت کشور سنگ تمام گذاشتند

«احمد حسین‌زادگان» گفت: مردم مازندران در راهپیمایی امروز در پیروی از ولایت و حمایت از اقتدار و امنیت کشور سنگ تمام گذاشتند.
کد خبر: ۳۷۱۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۴ - 24November 2019

مردم مازندران در پیروی از ولایت و حمایت از اقتدار و امنیت کشور سنگ تمام گذاشتندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «احمد حسین زادگان» استاندار مازندران در مراسم حمایت مردمی از موضع حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و امنیت و اقتدار کشور در ساری با اشاره به اینکه منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، فصل الخطاب و محور قابل اتکا برای تمامی ارکان و حوزه‌های تصمیم‌گیری نظام و کشور در جهت اتخاذ تصمیمات کارشناسانه برای رفاه اقتصادی مردم و دیگر بخش‌ها به شمار می‌آید، اظهار داشت: مردم مازندران در راهپیمایی امروز در پیروی از ولایت و حمایت از اقتدار و امنیت کشور سنگ تمام گذاشتند.

استاندار مازندران با بیان این که هیچ کس از ناامنی سود نمی‌برد، یادآور شد: نظام و قانون اساسی این حق را برای مردم قائل شد که نسبت به تصمیماتی که اتخاذ می‌شود نقد و اعتراض داشته باشند لیکن این؛ متفاوت است با نوع اتفاقاتی که در برخی استان‌های کشور اتفاق افتاده است.

وی گفت: ایجاد مخاطرات و وارد کردن خسارات به بانک‌ها، بیمارستان‌ها، مغازه‌ها و موسسات دولتی و.... هیچ ارتباطی به تصمیمات متخذه اقتصادی، اعتراض مردم، نقد کارشناسان و اختلاف سلایق سیاسی ندارد.

استاندار افزود: این اتفاقات هیچ ارتباطی به اعتراضات مردمی ندارد و دستگیری برخی در بعضی استان‌های کشور نشان می‌دهد که اغتشاشگران با دشمنان و نیروهای معاند آنسوی آب‌ها مرتبط هستند.

حسین زادگان تاکید کرد: مردم ما با جدا کردن خط اغتشاش و اعتراض و حمایت حماسی از مواضع حکیمانه حضرت امام خامنه‌ای امید دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل کردند.

استاندار مازندران یادآور شد: مردم با شناختی که از نعمت امنیت دارند و نقش آن در زمینه توسعه اقتصادی، در این راهپیمایی شرکت و از مواضع حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حمایت کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار