«تهران؛ ظهر امروز» به روایت دست‌اندرکاران خبرگزاری دفاع مقدس

ظهر امروز، مرکز شهر تهران کانون دل‌های عاشق و مهد دلدادگان حریم ولایت خواهد بود و دست‌اندرکاران خبرگزاری دفاع‌ مقدس روایتگر این شور سرشار از شعور ...
کد خبر: ۳۷۱۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷ - 25November 2019

«تهران؛ ظهر امروز» به روایت دست‌اندرکاران خبرگزاری دفاع‌مقدسبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، ظهر امروز، مرکز شهر تهران کانون دل‌های عاشق و مهد دلدادگان حریم ولایت خواهد بود، روز خروش هزارباره‌ی مردمی که چونان دژی پولادین در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان مقاومت کرده‌اند تا مبادا از رهگذر گلایه‌ها و دل‌خوری‌هایشان کسانی که نامحرم‌اند، دلشاد شوند.

و در این گذار، دست‌اندرکاران «خبرگزاری دفاع مقدس» روایتگر این شور سرشار از شعورند؛

رسول شادمانی، سردبیر: تاریخ سراسر درس است و پندآموز، و زیبایی آن تکرار مکررش در اعصار است و گردش زمان. و ظهر امروز قلب تهران صحنه‌ی بروز و ظهور مردمانی است که در پاسخ به ندای «أین عَمار؟» مولایشان لبیک خواهند گفت. تاریخ، امروز مفتخر به ثبت حماسه‌ای دیگر است.

مصطفی خدابخشی، دبیر گروه استان‌ها: فتنه در کشور ما همچون کبریتی در کنار انبار کاه هر روز در حال زبانه کشیدن است. فشارهای اقتصادی، گرانی، تورم و وجود طبقات زیر‌دست با سطح درآمدی پایین و عواملی همچون موارد ذکر شده همگی می‌توانند زمینه‌ای مناسب برای افتادن آتش بر این بستر باشند. مردم فشارهای ناشی از تحریم را تاکنون با قامتی ایستاده تحمل کردند و حتی با حضور خود در برابر مخلان نظم و امنیت در موضوع بنزین یک‌بار دیگر پشت نظام ایستادند. نجابت مردم ایران بی‌مانند است پس کسانی که خرقه خدمت به مردم را به تن کرده‌اند می‌بایست این خرقه به تنشان عاریه نباشد و خادم واقعی مردم باشند و این نکته را بدانند که گرانی و تورم حق این مردم همیشه در میدان نیست. این مردم بار دیگر مشروعیت نظام را ممهور به مهر حضور خود کردند و حالا نوبت مسئولان است.

سیروس فتح‌اله، دبیر گروه بین‌الملل: ملت همیشه در صحنه ما همواره در بحران‌ها و تحریم‌ها نظام را همراهی و حمایت کرده‌ و تا پای جان پای نظام و انقلاب اسلامی ایستاده‌اند، امروز نیز با حضور پرشور خود در میدان انقلاب دوباره از انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد؛ اما انتظار به حقشان این است که مسئولان برای رفاه و آسایش آن‌ها شب و روز نشناسند و تلاش کنند و زمینه را برای دشمنانی که مدام به فکر ایجاد فاصله بین ملت و مسئولان هستند، محیا نکنند.

شهاب‌الدین شعبانی‌نیا، دبیر گروه دفاعی‌ امنیتی: ۲۲ بهمن، روز جهانی قدس، ۱۳ آبان، ۹ دی و اینک ۴ آذر تجلی‌گاه حضور مردمی است که طی ۴۰ سالِ گذشته، فتنه‌ها و مصائبِ مختلفی را با بصیرت و صبر انقلابی خود پشت سر گذاشته‌اند و با وجود تمامی فشار‌های خارجی و خیانت‌های خناسانِ داخلی، از انقلاب و رهبرِ خود دست نکشیده‌اند. این حضورِ پرشور و شعور تا زمان ظهور و دورانِ پرشکوهِ پس از آن برقرار خواهد ماند.

میثم بشیرنژاد، دبیر گروه فرهنگ و هنر: ملت ایران اسلامی مردمی نجیب و قدرشناس هستند که در تمام بزنگاه‌هایی که حضور آن‌ها لازم بوده، با تمام مال و جان خود حاضر بوده‌اند و در همه حال سنگ تمام گذاشته‌اند و آن‌ها علی‌رغم مشکلات اقتصادی موجود و بسیاری از کمی و کاستی‌ها، هیچ گاه از عرق و تعصبشان به نظام اسلامی و این آب و خاک کم نکرده‌اند. امید که مسئولان محترم هم قدر این مردم باوفا را بیش از پیش بدانند.

حامد افروغ، دبیر گروه حماسه‌ و‌ جهاد: راهپیمایی امروز مردم تهران مانند سایر شهرهای کشور همچون جراحی چشم، اقدامی، ظریف، دقیق و گامی در جهت تمیز اعتبار حکومت اسلامی و دولت اسلامی است تا ضمن صحه گذاشتن بر اصل حکومت دینی و اسلامی برگرفته از انقلاب اسلامی، بر لزوم درایت، کیاست و مدیریت عقلانی و انقلابی دولتمردان (هر سه قوه) جهت اعتلای این مدل مترقی از زمامداری تاکید شود.

محسن رنگین‌کمان، دبیر گروه عکس: این روزها، چقدر مصداق این آیه قرآن است که می‌فرماید «عَسي‏ أَنْ تَکْرَهُوا شَيْئاً وَ هُوَ خَيْرٌ لَکُمْ» گرانی و مشکلات بوده و هست، اما مهم‌تر از آن جبهه حق و باطل است. امروز مردم می‌آیند تا نشان دهند تلخی‌ها و سختی‌ها می‌ماند با همبستگی در جبهه حق تبدیل به شیرینی شود.

فرشته حاجی‌زاده، دبیر گروه فضای مجازی: ما به برخی بی‌تدبیری‌ها معترضیم؛ اما پای این انقلابیم ایستاده‌ایم و اگر قرار هم باشد که کسی طلبکار و معترض باشد، همین پابرهنگان، مظلومان و مستضعفین هستند که همه جوره پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند و در همه عرصه‌ها و در تمام راهپیمایی‌ها پشت به پشت ولایت حرکت کرده‌اند؛ وگرنه آن‌هایی که برای حفظ این نظام قطره‌ای خون نداده‌اند، نمی‌توانند معترض باشند و معترضان اصلی همین انقلابی‌ها هستند. ما انقلابی‌ها هستیم و  خواهیم بود و تا پای جان با ولایت می‌مانیم.

میثم محمدپورلامع، خبرنگار: هوشیار باشیم؛ باید حواسمان را جمع کنیم و باور داشته باشیم که اگر ما خواب برویم و در غفلت باشیم، در آن طرف جبهه‌ی دشمن، بیدار است و همواره علیه ما توطئه خواهد کرد.

عباس جهان‌تاب، خبرنگار: امروز مردم مقاوم و با عزت ایران به‌مانند قبل پشت نظام را خالی نمی‌کنند و با قدرت از آن دفاع می‌کنند و اجازه سوءاستفاده دشمنان را در داخل کشور نمی‌دهند؛ اما مسئولان دولتی باید بدانند که این تورم سر به فلک و گرانی‌ها به هیچ وجه حق این مردم عزیز نیست و باید قدردان حمایت آن‌ها باشند. دشمنان باید بدانند کسانی که در حوادث اخیر دست به آشوب و غارات اموال ملت زدند اعتراض آن‌ها را به بیراهه کشاندند، ملت ایران را به خوبی نشناخته‌اند چون مردم ما به راحتی تسلیم فشارهای دشمنان نخواهد شد. شما سخت در اشتباهید چون مردم ما در شرایطی سخت‌تر از این هم‌، تسلیم نشده‌اند؛ یک نمونه‌ روشن آنکه هشت سال دنیا با ما جنگ کرد، و در نهایت شکست خوردند. مسئولان عزیز قدر این ملت را بیشتر بدانید، گرانی‌ها را کمتر کنید و در زمین دشمنان بازی نکنید.

فاطمه سادات کیایی، خبرنگار: حضور امروز ملت در راهپیمایی نشان خواهد داد که مردم نسبت به کشور و انقلاب خود بی‌تفاوت نخواهند ماند؛ چه در مقابل اغتشاشات اشرار و دست نشانده‌های خارجی که با ایجاد ناامنی و آشوب امنیت کشور را به مخاطره انداختند و چه در مقابل مشکلات داخلی و برخی بی‌تدبیری‌ها.

علیرضا آخوندی، خبرنگار: امروز به همه دنیا ثابت می‌شود که مردم ایران با همه گلایه‌ها و سختی‌هایی که دارند برای دفاع از انقلاب اسلامی خود از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و این نباید باعث سوءاستفاده مسئولین شود تا راهپیمایی مردم را مهر تاییدی بر کم کاری‌ها و سستی‌های خود بزنند؛ چرا که مردم امروز آمده‌اند تا اطاعت مسئولین از رهبری و اعمال مدیریت جهادی را مطالبه کنند.

سیدجواد میرخانی، خبرنگار: ما این امنیت و آرامش را به راحتی به دست نیاوردیم که حالا بخواهیم اجازه بدهیم که خون این همه پیر و جوانی که در راه آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی ایران بر زمین ریخته شده است، پایمال شود. مردم در سال‌های اخیر به‌ بی‌تدبیری‌ برخی افرادی که به «ما می‌توانیم» اعتقاد ندارند و منتظر هستند تا آمریکایی‌ها و غربی‌ها مشکلات ما را حل کنند و می‌گویند «ما به جز آبگوشت بزباش و قورمه سبزی در هیچ تکنولوژی برتری نداریم»، معترضند؛ اما همین مردم بودند که جوانان خود را به خط مقدم جبهه‌ها فرستادند تا از انقلاب، اعتقادات و خاک کشور خود دفاع کنند. مردم صاحبان انقلاب هستند و اگر قرار باشد کسی به انقلاب خیانت کنند، مردم با بصیرت خود، مقابل آن خواهند ایستاد.

مهدی مهدی‌یار، خبرنگار: چهل سال ایستادگی پای انقلاب اسلامی، نشان داد که این مردم همیشه و در همه حال به‌دنبال حفظ بزرگترین سرمایه خود یعنی نظام «جمهوری اسلامی ایران» هستند؛ هرچند این روزها دلشان از بی‌تدبیری برخی از مسئولان با تدبیر پُر است، اما بار دیگر فقط برای حمایت از سرمایه عظیم خود یعنی «جمهوری اسلامی ایران» به میدان انقلاب می‌آیند.

سعید نوروزی، خبرنگار: پیروزی انقلاب اسلامی در شریطی که دو امپریالیسم غرب و کمونیسم شرق بر دنیا حاکمیت می‌کرد نشان داد که اگر وحدت، همدلی و از خود گذشتگی باشد می‌توان بزرگترین اتفاقات را رقم زد؛ امروز باز هم مردم تهران همچون گذشته با حضور خود در راهپیمایی به جهانیان نشان خواهند داد که بر پیمانی که بستند خواهند بود و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار